„Prada“ sprendimą, kurį mados namų gerbėjai išvys 2020-ųjų pavasario-vasaros kolekcijoje, pasveikino kelios gyvūnų apsaugos organizacijos, sakoma mados namų pranešime.
Pasak „Prada“, šį sprendimą lėmė „pozityvus dialogas“ su „Fur Free Alliance“ – daugiau nei 50 asociacijų grupe, pasisakančia prieš gyvūnų kailio naudojimą mados industrijoje.
Anksčiau gyvūnų kailio atsisakė ir tokie gerai žinomi dizaineriai ir mados namai, kaip „Armani“, „Burberry“, DKNY, „Donna Karan“, Jeanas-Paulas Gaultier, „Gucci“, „Michael Kors“ ir „Versace“.
„Prada“ siekia inovacijų ir socialinės atsakomybės, o mūsų nulio kailio politika yra šių siekių tęsinys. Susitelkiant ties inovatyviomis medžiagomis, mums pavyks išbandyti naujas kūrybingumo ribas, tuo pačiu užtikrinant etiškai pagamintų produktų naudojimą“, – pranešime teigė „Prada“ kūrybos vadovė Miuccia Prada.
Pasak ekspertų, taip mados namai tikisi pritraukti jaunus klientus, kurie yra labiau linkę atsižvelgti į mados etiką.
„Mados industrijos žaidėjai jaučia spaudimą išreikšti savo požiūrį tokiais etiniais klausimais, kaip gyvūnų išnaudojimas“, – sakė „Euromonitor International“ mados analitikė Nina Marston.
„Euromonitor International“ duomenimis, 28 proc. jaunų žmonių pasaulyje tikina, kad „ekologiškų ir etinių normų nepažeidžiančių produktų pirkimas leidžia jiems gerai jaustis“.
„Prada“ ir toliau sieks prisitraukti jaunesnius klientus, kurie yra itin svarbūs mados industrijai ateičiai užtikrinti“, – tikino N.Marston.