Tarp susirinkusiųjų natūraliu grožiu suspindo grupės SEL lyderio Egidijaus Dragūno mylimoji, modelis Kotryna Kozlovaitė.
Renginio metu viešnios susipažino tiek su puikiai rinkoje žinomų mados bei grožio prekės ženklų naujienomis, tiek su naujų, Lietuvoje ką tik pasirodžiusių kompanijų produkcija.
Susipažinti su pavasario-vasaros sezono naujienomis atvyko būrys garsių moterų: Indrė Kavaliauskaitė, Gintarė Gurevičiūtė, televizijos ir radijo laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė, dainininkės Justė Starinskaitė, Ingrida Martinkėnaitė ir Anžela Adomovič, žinomos vizažistės Milita Daikerytė ir Deimantė Kazėnaitė, modeliai Kotryna Kozlovaitė ir Solveiga Mykolatytė, nuomonės formuotojos Inga Žuolytė, Indrė Trusovė, Kamilė Dambrauskaitė, Viktorija Šaulytė ir daugelis kitų.
„Nuomonės formuotojų marketingas daugeliui prekės ženklų jau puikiai pažįstamas terminas, tačiau ši sritis Lietuvoje vis dar yra ganėtinai nauja ir turi daug potencialo augti bei keistis.
Mados ir grožio kompanijos supranta komunikacijos socialinėje erdvėje svarbą ir vis daugiau investuoja būtent šia kryptimi.
Nuomonės formuotojų rinkai Lietuvoje augant, pastebėjome, kad imama specializuotis tam tikroje srityje – sportas, sveika mityba, mada, grožis, kad sekėjams pasiūlytų kokybiškesnį turinį.
Prekės ženklai vis labiau siekia bendradarbiauti su nišiniais, nedaug, tačiau ištikimų sekėjų ratą turinčiais nuomonės formuotojais.
Lietuvoje yra dvi kategorijos nuomonės formuotojų – žinomi žmonės ir tie, kurie išpopuliarėjo dėl savo kuriamo turinio socialinėje erdvėje.
Mūsų agentūra dirba tiek su žvaigždėmis, tiek su tinklaraštininkais, taip pasiekdama plačią auditoriją“, – savo įžvalgomis dalijosi tarptautinės mados ir grožio viešųjų ryšių agentūros „Polhem PR“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.