Grupė „MaNNazz“ įsiamžino fotosesijoje su „Humanoje“ pirktais drabužiais

2019 m. sausio 24 d. 09:39
Pastaruoju metu daugelis itin susirūpino sveika mityba: ką perkame, kaip ir kiek valgome, kokį tai poveikį sukelia ne tik mūsų organizmui, bet ir aplinkai. Su maistu viskas atrodo gana aišku, tačiau kaip yra su mados pramone?
Daugiau nuotraukų (24)
2018 m. Danijoje vykusio ekologinio forumo „Copenhagen Fashion Summit“ duomenimis, mados industrija užima 10-ą vietą tarp visų pramonės šakų pagal taršą ir globaliniu mastu sukeliamas problemas.
Šiemet Lietuvos nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje dalyvaujanti grupė „MaNNazz“ nusprendė susivienyti su dėvėtų drabužių parduotuvių tinklu „Humana“ ir garsiai prabilti apie šią opią temą.
Pasak grupės „MaNNazz“ įkūrėjos ir vokalistės Kamilės Kielaitės-Sienkievič, rinkdamiesi dėvėtus, vintažinius drabužius ne tik tausojame aplinką, bet ir galime būti stilingi bei madingi.
„Tai jau nebe skurdo, o sąmoningo vartojimo išraiška. Mes sutikome bendradarbiauti su labdaros organizacija „Humana“ tam, kad parodytume žmonėms, ypač jaunimui, jog perpirkti senus drabužius gali būti madinga. Kartu tai yra ir mažas, bet labai svarbus žingsnis sąmoningo vartojimo link. Tonomis išmetamų drabužių vaizdai, pilnutėliai sąvartynai, siaubingos žmonių darbo sąlygos Azijos šalyse priverčia susimąstyti, jog pora įsigytų kojinių kartais gali kainuoti ir žmogaus gyvybę“, – sako K. Kielaitė-Sienkievič.
Organizacijos viešųjų ryšių atstovė Iveta Jonikaitė pasakoja, kad grupę „MaNNazz“ fotosesijai pasirinko dėl sutampančio bendro tikslo – šviesti žmones apie dabartinę vartotojiškumo situaciją ir gamtos būklę.
„Mane, kaip propaguojančią ekologišką madą, „MaNNazz“ palietė savo ypatinga ir be galo šiomis dienomis aktualia žinute, perteiktoje nuostabiame kūrinyje – „Blind Bird“. Žaviuosi grupės drąsa kalbėti temomis, kurios mus judina iš komforto zonos, verčia ne tik susimąstyti, bet ir keistis.
Labai norėčiau turėti dar daugiau projektų kartu su dvasingais ir teigiamas vertybes puoselėjančiais žmonėmis. Tai išties vertinga – diskutuodami, dirbdami ir palaikydami vieni kitus galime kalnus nuversti ir įkvėpti milijonus jaunų (ir ne tik) žmonių, galų gale nusimesti tą nusistovėjusių stereotipų naštą apie tai, kas yra gražu ir stilinga“, – sako I. Jonikaitė.
„Daugelis žmonių eidami pirkti drabužių visai nesusimąsto, kokią daro įtaką mus supančiai gamtai. Vargiai pamenu, kada apie tai mąstyti pradėjau aš pati. Tačiau puikiai prisimenu, jog prieš daugelį metų darytai fotosesijai rūbus pirkau padėvėtų drabužių parduotuvėje. Tuo metu man buvo gėda tai pasakyti kitiems – atrodė, kad visi aplinkiniai galvoja, jog tai nemadinga, neestetiška. Džiaugiuosi, kad požiūris į vintažinę madą keičiasi. Lietuva dar tik pradeda atrasti vintažinius drabužius, ir aš labai laiminga galėdama prisidėti prie šios atradimo kelionės.
Nenoriu būti kategoriška – neteigiu, jog viską perku tik dėvėtų drabužių parduotuvėse. Tačiau, mano nuomone, svarbiausia atsikratyti gėdos jausmo bei neigiamų stereotipų. Eiti į vintažines ir dėvėtų rūbų parduotuves ne gėda, o pagirtina“, – nusistovėjusį požiūrį į madą skatina keisti grupės „MaNNazz“ vokalistė K. Kielaitė-Sienkievič.
Fotosesija^InstantHumana
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.