Žurnalas „Elle“ Baracko Obamos žmonai skyrė gruodžio mėnesio viršelį ir fotosesiją.
Kalbėdamasi su žurnalo korespondentais M.Obama prisiminė, kaip jai sekėsi gyventi tokiomis sąlygomis, kai drabužių pasirinkimas buvo komentuojamas daugiau negu politinės pažiūros.
„Per Baracko rinkimų kampaniją žmonės ėmė kreipti dėmesį į mano aprangą. Mane tai pribloškė, bet vėliau pasistengiau suvaldyti padėtį“, – prisipažino Michelle.
Jai teko susirūpinti savo garderobu ir kreiptis patarimų į profesionalus.
Pasak M.Obamos, ji stengėsi dėvėti tiek aukštosios mados, tiek masinės gamybos prekės ženklų drabužius, taip pat remti pradedančius dizainerius.
„Reikėjo neperžengti tos siauros linijos. Aš turėjau išsiskirti neužgoždama kitų, susilieti, bet neišnykti. Kaip tamsiaodė moteris žinojau, kad mane kritikuos, jei atrodysiu per daug efektingai arba, atvirkščiai, apsirengsiu bet ką. Todėl viską derinau. Dėvėjau ir „Michael Kors“, ir „Gap“...
Kartais atsidusdavau žiūrėdama, kaip Barackas išsitraukia iš savo spintos tą patį tamsų kostiumą ir traukia į darbą net nesusišukavęs“, – prisiminė Michelle.
Ne visi mados pasaulio autoritetai pritarė jos pasirinkimui.
„Aš norėjau atkreipti dėmesį į amerikiečių dizainerius, ypač – ne pačius garsiausius, nors tai ir erzino nusipelniusius meistrus. Pavyzdžiui, Oscarui de la Rentai nepatiko, kad ignoravau jo kūrinius“, – pasakojo politiko žmona.