Vėliau, Hugho Hefnerio leidiniui susilaukus didžiulės sėkmės, „Playboy“ nugulė ne tik ant išskirtinai spaudai skirtų lentynų. Žurnalo logotipas, vaizduojantis baltą zuikutį papuošė kvepalus, biužuteriją ir drabužius.
Dar labiau šis prekės ženklas išgarsėjo jo įkūrėjui pradėjus organizuoti išskirtinius vakarėlius.
Net ir po H. Hefnerio mirties 2017-aisiais, „Playboy“ šventėse visuomet galima išvysti seksualiais drabužiais pritrenkiančias figūras dengiančias gražuoles.
Tiesa, neseniai vykusio vakarėlio metu merginos pasipuošė ne (kaip įprasta) rožine spalva.
Las Vegase vykusioje puotoje tema „Vidurvasario nakties sapnas“ manekenės devėjo išskirtinai juodus drabužius. Lieknas merginų figūras padėjo pabrėžti juodi aukštakulniai, o svečiams nepamiršti į kokį vakarėlį jie atvyko leido gražuolių dėvimos zuikučių ausytės.