Vieninteliame tokio tipo renginyje Lietuvoje po vienu stogu susiburia skirtingi dizaineriai – tiek patyrę, lietuviškos mados rinkoje įsitvirtinę kūrėjai, tiek savo kelią neseniai pradėję prekės ženklai. Šiame išpardavime jie prekiauja tik prekėmis su nuolaida – didžiają dalį pasiūlos sudaro ankstesnių kolekcijų prekės bei vieneteniai, smalsuoliams iki šiol nematyti rūbų pavyzdžiai. Tiesa, tarp jų atsiduria ir naujausių kolekcijų modelių, kuriems taikomi šventiniai pasiūlymai.
„Toks jungtinis dizainerių išpardavimas – unikalus konceptas Lietuvoje, kurį mes organizuojame jau trečią kartą. Vakarų didmiesčiuose, kur išvystyta mados pramonė panašaus tipo išpardavimai kartą per sezoną labai populiarūs – žmonėms jie suteikia galimybę įsigyti aukštos kokybės dizainerių kūrybos, o dizaineriams – atlaisvinti lentynas naujojo sezono prekėms“, – pasakoja išpardavimo organizatorė, mados bey gyvenimo būdo komunikacijos agentūros „A|PR“ įkūrėja Aušra Prasauskaitė. Vos keturias dienas sostinės senamiestyje vykstančiame renginyje dalyvauja Robert Kalinkin, Undress, The Knotty Ones, Flow Femme, A.P. Line, Coocoomos, Rudnė bei daugelis kitų kūrėjų.
Organizatorė pastebi, kad be konkurencijos šiame išpardavime karaliauja suknelės: „Kadangi jau turime patirties, šį sezoną jų turime kaip niekad daug ir toks sprendimas puikiai pasiteisina – nors dauguma moterų ateina dėvėdamos kelnes, išeina pilnais maišais suknelių“, – pastebi A. Prasauskaitė. Į pirkinių maišelius vis dažniau papuola ir dovanos artimiesiems – smulkūs aksesuarai, namų kvapai ar žvakės. „Pasiruošimas didžiosioms metų šventėms jau tikrai prasidėjo“, – sako organizatorė.