Renginio vedėjas, aktorius Vytautas Rumšas pakvietė visus leistis į unikalią grožio bei namų puošybos pažinimo kelionę ir drauge kurti jaukių namų istoriją. „Mūsų įmonės atstovaujamų prekinių ženklų gaminius galima rasti pasaulyje pripažintose parduotuvėse, tokiose kaip „Harrods“ Londone, „Le Bon Marche“ Paryžiuje, „KaDeWe“ Berlyne ar Penktojoje Aveniu Niujorke“, – sako salono „The Home Story“ įkūrėjas Tomas Marijošius.
Vakaro svečiams buvo itin smalsu apžiūrėti prekybos centro fojė pastatytą naująjį „Maserati Ghibli“ ir šio automobilio prekės ženklo vardu pavadintą namų kvapą. Tai unikalus ir ypatingas kolekcijinis aromatas, kurį prabangių „Maserati“ automobilių kompanijai sukūrė garsusis itališko parfumerijos prekinio ženklo „Dr. Vranjes“ įkūrėjas Paolo Vranjes. Šiam prakilniam aromatui iš karto buvo lemta tapti aromaterapijos meistriškumo simboliu, išaukštinančiu kokybę bei eleganciją.
Restorano „Amandus“ komanda, vadovaujama žinomo virtuvės šefo Deivydo Praspaliausko, vakaro svečiams ruošė gurmaniškes vaišes, kurios turi glaudžias sąsajas su aromatais. „Jau kuris laikas neatsistebiu maisto ir kvapų derme. Juk kiekvienas patiekalas turi savo unikalų, išskirtinį kvapą, – sako D. Praspaliauskas, kurio įkurtame restorane iš pradžių lankytojus pasitinka originalus namų kvapų aromatas. – Restoranas dvelkia žole, tabaku, citrusiniais vaisiais. Unikalus kvapas nuteikia jaukumui, žadina apetitą“.