Mados savaitė Londone atsigręžė į „Brexit“ ir stilingai vienijo Europa

2017 m. spalio 2 d. 18:07
Lrytas.lt
Sparnus kelia ne tik stileivos, bet ir pati mada. Rudenį bei pavasarį per pasaulį praūžia mados savaičių maratonas.
Daugiau nuotraukų (10)
Ant podiumo sužiba naujausios lyderiaujančių dizainerių kolekcijos, kurios padiktuoja būsimų sezonų stiliaus protokolą. Rugsėjo viduryje mada savaitei apsistojo Londone – čia prieš kritikų teismą stojo ne tik garsiausi Britanijos mados namai. Šįsyk politinio atspalvio neišvengusias kolekcijas pristatė ir iš kitų mados sostinių atvykę dizaineriai.
Būtent taip prieštaringų kalbų sukėlusiam „Brexit“ mada davė atsaką – siekė parodyti, jog Europoje sienų nėra. Itališkas 2018 metų pavasario ir vasaros tendencijas Londonui pristatė mados namai „Emporio Armani“ bei „Versace Versus“, o amerikietišką maištą iš už Atlanto atskraidino „Tommy Hilfiger“.
Karališkais mados namais vadinami „Ralph & Russo“ pateikė staigmeną – 2018 metų pavasariui bei vasarai sukūrė kasdien dėvimus drabužius. Anksčiau vien aukštosios mados kolekcijas kūrę genijai šį žingsnį žengė paskatinti klientų. Taip aukštąją madą dizaineriai įvilko į kasdienybės rūbus – gatvės madai pritaikyta kolekcija suspindo metalo atspalviais, atsirado anksčiau nebuvusių klasikinių drabužių – lietpalčių, pieštuko formos sijonų, griežto kirpimo švarkelių.
Vienas svarbiausių šios Londono mados savaitės akcentų – mados namų „Emporio Armani“ kolekcijos pristatymas. Nuo Milano podiumo į Britanijos širdį persikėlęs prekės ženklas pasauliui išsiuntė šį tą daugiau nei tik žinutę apie 2018 metų tendencijas – mada jis siekė suvienyti skylančią Europą.
Ant podiumo simboliškai pasirodė dviejų spalvinių gamų kolekcijos: viena sulošė diplomatijos korta ir Londoną pamalonino Didžiosios Britanijos spalvomis – mėlyna, balta ir raudona. Ši kolekcija buvo kiek griežtesnė, joje vyravo vyriški kirpimai, pailgintos formos ir geometriniai raštai.
Kita kolekcijos dalis pražydo tarsi vasaros gėlių žiedai – joje vyravo pastelinė rausva ir mėlyna spalvos. Čia daugiausia dėmesio skirta moteriškumui pabrėžti. Švelnūs suknelių bei sijonų kirpimai, blizgios medžiagos įtikino, jog ateinantį pavasarį mada įsikūnys į romantiškos moters įvaizdį. Deriniai buvo papildyti ryškiaspalvėmis skrybėlėmis ar masyviomis „Emporio Armani“ logotipo formos rankinėmis, tad posakis „mažiau yra daugiau“ čia negaliojo.
Britų pasididžiavimas mados namai „Burberry“ savo pavasario ir vasaros kolekcija Londono mados teisėjams atėmė žadą. Konservatyvūs ir niekada neišsišokantys mados namai laikui bėgant tapo tam tikro gyvenimo būdo ženklu, tačiau 2018 metų pavasarį „Burberry“ gerbėjams stilių teks kardinaliai keisti. Nors subtilumą šis prekės ženklas vis dar išlaiko, jų drabužiai tapo gatvės madai skirtu produktu.
Platūs kirpimai bei netvarkos įspūdį sukuriančios detalės, pavyzdžiui, ilgos sportinio tipo kojinės su aukštakulnėmis basutėmis, – išskirtinai gatvės stiliaus derinys. Ant podiumo dėmesio centre buvo plačios berniukiško stiliaus palaidinės, kurioms pavasarį ir vasarą trokštamo romantiškumo bei moteriškumo suteikė siuvinėjimai gėlių raštais ir švelnių atspalvių tinklelis. Vis dėlto savo konservatyvumą „Burberry“ išlaikė ir kolekcijoje paliko įprastą languotą medžiagą – ji šįkart puikiai tiko platiems paltams, marškiniams.
Parengė UGNĖ MINGĖLAITĖ

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.