Ši manekenė visada priklausė tai merginų kategorijai, kurios drąsiai žengė per gyvenimą, apkalbas ir pavydžius žvilgsnius palikdamos už savęs. Būtent todėl Karolina antrą kartą gyvenime pasiryžo nusifotografuoti apsinuoginusi. Ir tik vieninteliam fotografui – Gediminui Žilinskui.
„Visiškai juo pasitikėjau. Ir ne tik Gediminu, bet ir visa šios intriguojančios fotosesijos komanda. Tai buvo seniai brandintas meninis projektas, kurio sumanymas man patiko iš pat pradžių – buvau tikra, kad rezultatas bus stulbinantis ir nenusileis pasaulinio lygio mados fotografijoms, – pasakoja Karolina. – Moters kūną vadinu nuostabiausiu Dievo kūriniu, o meninė fotografija gali jį tik dar labiau atskleisti, todėl pozuoti apsinuoginusiai priešais fotoobjektyvą man buvo ne gėda, o malonumas. Kam slėpti tai, kas yra šitaip gražu? Jeigu kažkam tai kelia pasipiktinimą, galiu pasakyti tik tiek – nesibaiminu, ką apie mane pagalvos aplinkiniai ir nekreipiu dėmesio į negatyvias kalbas. Seniai išaugau iš to amžiaus...“
O fotografo G.Žilinsko įvaizdinis kadras – išties vertas dėmesio. Vien „Christian Louboutin“ aukštakulniais avinti Karolina, kaip tikra krikštamotė, sėdi įsitaisiusi tarp keturių, jai pagarbą atiduodančių, kostiumus vilkinčių vyriškių. Kambario kampe lyg tarp kito padėta nedidukė „Prada” rankinė…
„Du broliai“ tinklo vadybininkas Andrius Jankauskas neabejoja, kad fotografijos esmę kiekvienas interpretuos savaip – taip, kaip pačiam atrodo teisingiausia: „Nuotrauka intriguoja ne tik dėl Karolinos nuogumo. Siužete daug kas simboliška ir prasminga. Freska – užuomina į šeimos šventovę, nuogumas – tyrumo simbolis, o skirtingi personažų charakteriai atlieka savotišką vaidmenį ir sukuria dramatišką nuotaiką: viename veide įžvelgi nuolankumą, kitame – atsargumą, įžvalgumą, kuris gali lengvai peraugti į įtarumą, pyktį ar net pavydą. Viskas, kaip realiame gyvenime...“