„Su mama daug diskutavome apie tai, kad pastaraisiais metais stilistai, tinklaraštininkai ar tiesiog kategorišką savo nuomonę turintys žmonės negailestingai pliekia tuos, kurie, jų manymu, yra netinkamai apsirengę, pasidažę ir susišukavę. Žinoma, to uždrausti negali. Bet kartais taip norisi garsiai pasakyti – prieš tardami žodį gerai apžiūrėkite save veidrodyje“, – sakė N.Šiaudikytė.
Jos nuomone, griežčiausi kritikai gyvena mažesnėse, labiau kompleksų suvaržytose šalyse. Tuo tarpu Didžiojoje Britanijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Amerikoje ir kitose valstybėse, kuriose įsikūrę skirtingų tautų bei kultūrų žmonės, į išorinį blizgesį reaguojama atlaidžiau, o mados standartai yra lankstesni.
Būtent pokalbių su mama metu ir gimė sumanymas įgyvendinti socialinį eksperimentą – įsitikinti, ar visuomet kitaip nei įprasta atrodantis žmogus gali sukelti neigiamas reakcijas.
Prie mylimosios prisijungė ir jos sužadėtinis Tomas Uroška, drąsiai kasdienius drabužius pakeitęs į tuos, kuriuos tradiciškai vilki namuose pusryčiaudamas.
Per keletą valandų trukusį iššūkį atlikėja įsitikino – daugumą netikėtas parduotuvės sprendimas konsultuojančius asmenis aprengti chalatais ir šlepetėmis sutrikdo tik pirmąją akimirką. Vėliau žmonės teiraujasi, ar tai, kas vilkima, yra tikrai patogu, šilta. Juos domina ir namų tekstilės gaminių priežiūra, kokybė.
„Kalbėdama apie rankšluosčius beveik visi pašnekovai teiravosi, ar jie tikrai gerai sugeria drėgmę. Važiuodama su mama į verslo keliones daug sužinojau apie namų tekstilę. Todėl drąsiai galėjau pasakoti, į ką reikia atkreipti dėmesį ją renkantis, kad, pavyzdžiui, rankšluostis ne tik sugertų, bet ir neatiduotų drėgmės“, – sakė N.Šiaudikytė.
Namuose tiek rytais, tiek vakarais jie su Tomu vilki chalatus. Neringa yra įsimylėjusi savąjį rožinį su drugeliais, padovanotą mamos. Dainininkė užsiminė per šias Kalėdas žinanti, jog jos namų tekstilės garderobas bus atnaujintas.
„Iš Paryžiaus į Lietuvą neseniai atkeliavo nauja chalatų kolekcija. Vieną jau nusižiūrėjau. Ir šįkart jis tikrai bus ne rožinis!“, – su šypsena sakė pašnekovė.
N.Šiaudikytė sakė, jog jai gražu, kai rankšluosčiai vonioje papildo interjerą. Tačiau ji nesistengia, kad prie bendro vaizdo dar derėtų ir chalatai.
„Svarbu neperlenkti lazdos!“, – įsitikinusi dainininkė.
„Carreblanc“ prekės ženklo atstovė Lietuvoje ir Latvijoje V. Šiaudikienė sakė, jog šeimos verslas sulaukia didžiulio Neringos palaikymo bei susidomėjimo.
Daug apie namų tekstilę išmananti moteris pasakojo savo namuose turinti net penkis chalatus – žiemai, vasarai, pirčiai, universalų ir tokį, kuris jau atgyveno savo amžių, bet išmesti nesinori.
„Aš chalatą nešioju nuo paauglystės. Grįždavau iš mokyklos, pasikabindavau uniformą ir juo apsisiausdavau. Įprotis chalatą turėti namuose taip ir liko“, – sakė pašnekovė.