Kampanija pavadinimu „The New Sexy“ (angl. „Seksualumas naujai“) pristatė apvalių kūno formų, įvairiausių fizinių trūkumų ar net fizinę negalią turinčias moteris.
Nors tokių fotosesijų su plius dydžio modeliais pastaraisiais metais būta daug, apatinius reklamuojanti neįgalioji, sėdinti specialiame vežimėlyje, ar modelis be kojos – naujiena mados pasaulyje.
Pats prekių ženklas šią kampaniją vadina itin paveikia ir keičiančia istoriją. Kompanijos atstovų manymu, trūkumų turinčių moterų įtraukimas į tokią veiklą keičia socialines normas ir grožio suvokimą.
Prekių ženklas “Curvy Kate“ jau anksčiau yra nusprendęs savo reklamos kampanijoms nesamdyti profesionalių modelių.
„Mes žinome, kad mūsų klientės neatitinka įprastų standartų, tad kodėl turėtų atitikti mūsų modeliai?“ – sakė kompanijos rinkodaros vadovė Hannah Isichei.