Riboto leidimo rudeninės kolekcijos proga „H & M“ parduotuvė Vilniaus prekybos centre „Go9“ pradėjo darbą 8 valandą, o ne 10 kaip įprastai. Tačiau žmonių eilės prie parduotuvės driekėsi dar nespėjus praverti jos durų.
Į parduotuvę įleisti pirkėjai prekes griebė ne po vieną ir ne po dvi. Daugelis pirkėjų į matavimo kabinas nešėsi po penkias ir daugiau prekių. Kiti štai pirko nė nesimatavę.
Ryškiaspalvės „H & M x Kenzo“ kolekcijos modelius buvo galima išvysti Lietuvoje jau prieš kelias savaites. Dėl reklaminių sumetimų parduotuvių tinklas leidžia iš anksto pasiskolinti drabužius garsenybėms, tad šios kolekcijos drabužiais jau puošėsi stilistė Austėja Jablonskytė, televizijos laidų vedėja Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė. Tiesa, dėl ypač ryškių spalvų abiejų garsių moterų įvaizdžiai buvo įvertinti nevienareikšmiškai.
Naujienų portalas lrytas.lt primena, kad gyvos eilės prie „H & M“ parduotuvių Lietuvoje nėra naujiena. Pernai šiam drabužių gamintojui specialią kolekciją kūrė mados namai „Balmain“. Tąsyk pirkėjų apgultis buvo dar didesnė. Iki pietų visos prekės jau buvo iššluotos – neliko nė ženklo, kad čia prekiauta „Balmain X H&M“ kolekcija.
Mažesnį pirkėjų susidomėjimą šiais metais galima paaiškinti paprastai – kolekcija šįkart pretenzingesnė. Be to, šiais metais „H & M“ įgalino pirkimą internetu ir Lietuvoje. Internetinėje parduotuvėje „Kenzo“ kūrinius bus galima įsigyti nuo 11 valandos.
Bendra „Kenzo“ ir švedų drabužių tinklo kolekcija moterims bei vyrams pasiekė „H & M“ parduotuves visame pasaulyje lapkričio 3-ąją. Ši kolekcija – gerokai brangesnė negu likusios šios įmonės prekės. Pavyzdžiui, odinis švarkas čia kainuoja 299 eurus, o moteriška palaidinė – 59,99 euro. Prekių kainos išaugo dėl geresnių audinių ir visame pasaulyje garsių dizainerių įdirbio.
„H & M“ su pasaulinio garso dizaineriais bendradarbiauja jau 12 metų. Pernai šiai įmonei drabužius ir aksesuarus kūrė „Balmain“, o užpernai – dizaineris Alexanderis Wangas.