Kasmetinis mados renginys sutraukė tūkstančius mados sekėjų ir
mylėtojų. Tarp smalsuolių matėsi ir dainininkė bei papuošalų kūrėja
Viktorija Mauručaitė su kūdikio besilaukiančia dukra taip pat atlikėja
Gabriele Grygolaityte–Vasha.
Nors Vasha gimdti ryošiasi spalį, ji nepraleido progos pabendrauti su kūdikiams
drabužius kuriančiais lietuvių dizaineriais ir net įsigyti keletą
daiktų būsimam mažyliui.
„Fashion bazaar“ organizatorės Medos Kišonės teigimu, šis renginys –
didžiausia, turinti savitą koncepciją, nemokama mados mugė Lietuvoje.
„Renginio dalyviai yra kruopščiai atrenkami, o jų kūriniai originalūs ir
išskirtiniai. Mugė nelieka nepastebėta ir tarp Lietuvoje gerai žinomų,
talentingų ir garsių žmonių, kurie kas kartą atvyksta įsigyti sau mielų
daiktų bei atkreipia dėmesį, kad pastarieji vis dažniau atranda save ir
mados srityje“, – sakė M.Kišonė.
Mugėje tarp gausybės dalyvių kaip ir kasmet galima rasti Lietuvoje
gerai žinomų žmonių kūrinių: Aisčio Mickevičiaus prabangių kvapų liniją
„FUMparFUM“, nesenai startavusios su prekės ženklu „Say Yes To Mom“
Ievos Mackevičienės darbus, Silvos Rindzevičiūtės prekės ženklo
„Salanida“ kūrinius, Irenos Serapinienės kurtas rankines „Sirena“,
Simonos Brazdžionytės papuošalus ir aksesuarus „Menas be ribų“, taip
pat pasaulyje pripažintų prekės ženklų „L'OCCITANE“ ir „C&D Style“
produktus.
Renginio metu galima ne tik įsigyti dizanerių kūrinių. Šeštadienį nuo
13 val. visi kviečiami į restorano „1410“ erdvę, kur vyks drabužių ir
aksesuarų kolekcijų pristatymai, kuriuos organizuoja vaikų modelių
studijos „Mažoji Mis“ vadovė Danutė Elzbergienė ir modelių agentūros
„Modeling School Agency“ bei modelių mokyklos „Catwalk“ vadovė Ernesta
Elzbergaitė, kuri taip pat kūrė ir scenografiją.
Savo naujausias kolekcijas pristatys net 14 prekės ženklų: „GGblink“,
„Buboo“, „Catiusha“, „Lėlės sapnas“, „Angelzz“, „Flax Kids“, „Lizos
Svajos“, „ChildHood“, „Kiddoti“, „Musemuse“, „Behet“, „Burbulas“,
„Rito“ ir „RasaRožė“.