A. Haglund: „Mados pojūtį Lietuvoje turi tik asmenybės“

2016 m. balandžio 29 d. 11:05
Mados namų „Ausra Haglund Style & Attitude“ įkūrėja Aušra Haglund nėra linkusi vertinti lietuvių stiliaus ir šio krašto mados tendencijų, todėl šį klausimą visada palieka atvirą.
Daugiau nuotraukų (3)
„Lietuvių mados pojūtis egzistuoja tik konkrečiose asmenybėse. Ir tai labai džiugu. Apie mados tendencijas Lietuvoje esu linkusi visada nutylėti“, – diplomatiškai šypsodamasi atsako išskirtinių rankinių ir aksesuarų kūrėja.
Į dizainerės gyvenimą mada įsiveržė jau vaikystėje.
„Viskas įvyko savaime. Būdama vaikas jau žinojau, kas man gražu. Mada yra žmonijos kultūros dalis, tai mūsų antroji oda, todėl mano kelionė laike kartais sutelpa vienos dienos amžinybėje“, – teigia Aušra.
Kalbėdama apie savo kūrinius ir vizitinę kortelę – rankines, Aušra Haglund pažymi, kad rankinė asmenybei yra tiek pat svarbi, kiek apavas.
„Jei kvailai ją pasirinksi, nublanks viskas, ką esi apsirengęs“, – pataria mados namų vadovė.
Dizainerė mano, kad šį sezoną rankinių mados tendencijos artėja prie poezijos: „Iš tiesų jų yra labai daug, tad kokią bepasirinktumėte, svarbu dėmesį atkreipti į jos kokybę ir, kad ji būtų artima jūsų stiliui. Turime kaip įmanoma labiau puoselėti savo individualumą, savo skonį, o svarbiausia supratimą apie madą. Mano mados kelyje labai svarbus grožio ir patogumo, savo asmenybes suvokimo ir jos išraiškos per drabužį bei aksesuarą pasireiškimai. Smagu, kad ir Lietuvoje jau organizuojami tokie naktiniai apsipirkimai, kaip „Shopping Night Out“, kurių metu gali surasti kažką naujo ir gyvenimas prisipildo naujų spalvų“.
Gegužės 13 d. Vilniuje startuos naktinio apsipirkimo manija „Shopping Night Out“. Jos metu visose senamiesčio parduotuvėlėse tradiciškai šviesos neges iki vidurnakčio. Stilingų žmonių bruzdesys, dizainerių naujausi kūriniai, muzikos garsai ir išskirtinės nuolaidos, skirtos tik šio renginio dalyviams, vilios kuo daugiau madai neabejingų miestelėnų ir Vilniaus svečių.
„Shopping Night Out“ organizatoriai stebėdami naktinio apsipirkimo tendencijas, šį kartą stipriai palepins vyriškąją giminę. Taikliai medžioti mėgstančiai lyčiai geriausi Lietuvos dizainerių kūriniai bus pasiūlyti po vienu stogu. Specialiai penktadienio nakčiai „UFF square“ atsidarys „pop- up“ tipo vyrų mados parduotuvė, kurioje rinksis visi stilingiausi.
Šio pavasario renginio naujiena – internetinių parduotuvių desantas, savo išskirtiniais pasiūlymais „Shopping night Out“ svečius lepinsiantis visą savaitgalį.
Kaip visuomet, lankytojų laukia patrauklus senamiesčio parduotuvėlių žemėlapis su nuolaidų vėliavėlėmis ir linksmų pramogų taškais. Vis daugiau žinomų ir naujų kūrėjų vardų ir „butikų“ pritraukiantis naktinis apsipirkimas šiemet pristatys „Ausra Haglund/Style & Attitude“, Julia Janus, „Children City“, „Retroforma“, Yurga, „V2 Concept Store“, „Unlabel“, „Atsikeli ir varai“, „Adatytė“, „Baltas miškas“, „Madress“, „Piccolo boutique“, „De’Žavu“, „Pudrinė“, „Aromatų sodas“, „Vintage boutique“, „Private Label“, „Savimyla boutique“, „Apoteca“, „Coal Design Studio“, „MK Drama Queen“, „Morka boutique/Cafe“, UFF ir kiti.
Mados pinklėse padės susigaudyti specialiai „Shopping Night Out“ renginio dalyviams paruošti Linos Bernotaitytės stiliaus karuliai, kurie kabės ant jau paruoštų drabužių derinių.
Daugiau informacijos apie naktinį ir stilingą puošeivų bruzdesį Vilniuje galima rasti:
https://www.facebook.com/ShoppingNIGHTOUT arba www.shoppingnightout.lt

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.