Lietuvių mados prekės ženklų „Body Talk“, „Formuniform“, „Okiiko“, „Naked Bruce“ ir „Tadam!“ penketas, susibūręs į vieną parduotuvę ir siūlantis išskirtinio dizaino bei kokybės prekes žmonėms, kurie niekada nedovanotų sau ir kitiems nuobodžių dovanų. Šių dizainerių sukurti produktai yra pripažinti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje – jie pristatyti prestižinėse dizaino ir mados parodose Paryžiuje, Milane, Londone, Kopenhagoje, Frankfurte, Niujorke, Tokijuje ir kituose „karštuosiuose“ pasaulio dizaino taškuose.
„Pavasarį vienam iš mūsų kilo idėja atidaryti „pop-up“ parduotuvę pajūryje, – atskleidžia „Tadam!“ įkūrėja Deimantė Litvinaitė. – Lietuvių kūrėjai retai kolaboruojasi ir dalinasi savo patirtimi, todėl kilo noras kelis skirtingus, tačiau panašius savo konceptualumu prekinius ženklus pakviesti susijungti į vieną vienetą. Vystant idėją pamatėme, kad galime apsikeisti patirtimis ir padėti vienas kitam augti. Laikinos parduotuvės formatas „5 Summer Stories“ Nidoje džiugino, tad nusprendėme jį adaptuoti miestui ir įkurti prekybos centro erdvėje – taip atsirado laikinoji
parduotuvė „5 Winter Stories.“
Geriau kartą paliesti, nei šimtą kartą žiūrėti internete. Ką pasakoja šie penki mados ženklai ir kokias dovanas siūlo artėjančioms šventėms? Štai 2013 m. sukurtas mados ženklas „Body Talk“ – tai dialogas tarp moters kūno ir drabužio. Minimalistinių formų ir švelnių medžiagų bodžiai bei suknelės kūnui tinka kaip antra oda, o drabužio flirtas su kūnu prasideda jam dar tebekabant ant pakabos. Kai kalba dizainerės Aistės Nesterovaitės sukurtos „Formuniform“ konceptualaus dizaino verslo prijuostės, miesto nomadų kuprinės ar kepurės, kiti tyli, netekę amo. Neišvengiamas akių kontaktas prasideda ir pamačius architektūrišką, grafišką bei labai spalvingą „Okiiko“ juvelyriką, sukurtą grafikos dizainerės Lauros Tulaitės ir architekto Eivaro Rastausko. Taip ir norisi užmegzti romaną su šiais papuošalais ir net likti su jais gyventi.
Tuo tarpu visada grafiškas modernumo fenomenas – prekės ženklas „Naked Bruce“ pasakoja istoriją apie geometrinių linijų, beveik idealistinius marškinius ir kaip visuomet „kosmines“ grafiškas tampres. Intrigą kuria audiniai, kurie tempiasi ir nevaržo judesių. Gurmaniško skonio mėgėjams
„Tadam!“ dizainerė Deimantė Litvinaitė ant stalų patiekia desertą akims – konceptualius papuošalus, kurie nėra valgomi, bet atrodo lyg ką tik iškepti, nes yra realaus dydžio ir skanios faktūros. Jie skirti ne pilvo, o akių malonumams.
Kodėl verta rinktis lietuvišką produktą ir ne tik dovanoms? Dizainerė D.Litvinaitė teigia, kad: „Ne vien todėl, kad palaikytum lietuvišką smulkųjį verslą ir keltum ekonomiką šalies viduje, bet ir dėl daiktų kokybės bei įdomių dizaino sprendimų. Valgomi papuošalai, magnetinis veidrodis, verslo prijuostė, grafinės tamprės ir daugybė kitų – puikios dovanos artėjančių švenčių proga.“
Vasarą parašę pirmą penkių istorijų romaną prie jūros, žiemą „5 Winter Stories“ dizaineriai užmezgė ryšį su naujais draugais: dizainerio Martyno Kazimierėno ir jo prekės ženklo „March Design Studio“ sukurtais atšvaitais, kurių segėti niekam ne gėda bei marškinėliais, ant kurių galima palikti tviterio žinutes. Prie jų prisijungė vėjo kryptis sujungiančios „From Wind“ šilko skarelės bei „You&Oil“ natūralios odos priežiūros priemonės.