Jungtinės Karalystės farmacijos kompanija „Superdrug Online Doctors“ neseniai sukūrė projektą pavadinimu „Perceptions of Perfection“ (angl. Grožio suvokimas). Projektas sudarytas iš 18 „Photoshop“ programa redaguotų nuotraukų, kuriose – viena ir ta pati moteris.
Kompanija pasamdė dizainerius iš skirting pasaulio šalių ir liepė jiems tiesiog „pakoreguoti“ tą pačią vienos naujienų agentūros nuotrauką pagal savo šalyje vyraujančius moters grožio standartus.
Dizaineriai nuotraukose pakoregavo beveik viską: nuo liemens pločio iki kojos dydžio ir plaukų spalvos.
14 iš 18 pasamdytų dizainerių buvo moterys, ir tik 4 iš jų – vyrai.
Siekiant išryškinti moterų suvokimą apie jų pačių kultūros standartus, kompanija dizainerių vyrų paprašė netgi išsiaiškinti, kokių komentarų apie pageidaujamus grožio standartus jo šalyje sulaukia moterys (kaip turėtų atrodyti idealus kūnas).
Kai kurie dizaineriai nuotraukas pakoregavo labai minimaliai, tačiau kiti jas pavertė tiesiog neatpažįstamomis.
Nuotraukos, kurias koregavo Italijos ir Kinijos atstovai buvo dramatiškai retušuotos – sukurtos itin lieknos kojos ir rankos.
Nuotraukos, kurias retušavo Kolumbijos, Meksikos ir Peru dizaineriai, atspindėjo tų kraštų grožio suvokimą: sukurtas lieknas liemuo, didelės krūtys ir platūs klubai.