Dizainerė kurti drabužius pradėjo iškart tą rytą, kai tik naktį susapnavo savo prekės ženklą. Nedvejojo, mat kūrybos ugnelė ruseno nuo pat vaikystės, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „Stilius“.
Prekės ženklo pavadinimą taip pat pasirinko neatsitiktinai. „AiMi“ – pirmosios jos vardo ir pavardės raidės.
Dizainerė kuria skandinavišką minimalizmą. Ji juokiasi, kad nuo prigimties toli nepabėgsi – tokios stilistikos drabužiai tautiečiams yra mieliausi. Tiesa, daugelį jos laisvalaikiui skirtų modelių puošia paslaptingas simbolis – stilizuotas moters siluetas.
„Pamenu, ieškojau kokybiškų marškinėlių su kokiu nors subtiliu akcentu. Nieko neradusi sumaniau sukurti savo. Kilo idėja, kad nespalvotas moters siluetas yra labai moteriška, paslaptinga ir kartu subtilu. Šis simbolis – visų mano kolekcijų pakeleivis“, – aiškino dizainerė.
A.Milašiūtės-Einorės mama buvo siuvėja. Dabar ji padeda kolekcijas siūti ir savo dukrai. Kūrėja šypsosi, kad būdama maža nuolat sukdavosi aplink dirbančią mamą, o kartą, užsiropštusi ant siuvimo stalelio, vos adata mamai neperdūrė piršto.
„Augau tarp sagų, užtrauktukų, kartu su mama vaikščiodavau po audinių parduotuves. Būdama dvylikos trylikos metų mintyse net su mama ginčydavausi, kad vieną ar kitą drabužį reikėtų siūti kitaip. Tačiau kol užaugau iki kūrybos, turėjo praeiti nemažai laiko“, – pasakojo ji.
Įdomiausia tai, kad Aida yra baigusi pramonės inžinerijos studijas, daug laiko dirbo reklamos srityje. Tačiau ji įsitikinusi – nuo prigimties nepabėgsi.
A.Milašiūtė-Einorė užtruko šiek tiek laiko, kol išgrynino savo idėjas. Ji dabar tvirtai žino, kad sieks kokybės, tačiau jokiu būdu ne kiekybės, mat pati gyvenime vertina tik tai, kas kokybiška.
„AiMi“ kūrybai įtakos turi daug kas: filmai, žurnalai, mano šaunios, stilingos draugės, parduotuvių vitrinos, įvairios fotosesijos. Tiesiog stengiuosi imti tai, kas geriausia, ir pridėti savo idėjų. Kuriu tai, ką nešiočiau pati“, – savo filosofiją dėstė dizainerė.
Ne be reikalo A.Milašiūtė-Einorė savo naujausios kolekcijos įvaizdinei fotosesijai pasirinko sportininkę, šuolininkę į aukštį Airinę Palšytę.
„Airinė – ne tik graži, sportiška, bet ir labai miela mergina. Ji atitinka mano prekės ženklo moters idealą. Juk ji taip pat dar jauna, tačiau siekia savo tikslo, jo link užtikrintai eina mažais žingsneliais. Net neabejoju, kad tai buvo vienas geriausių mano sprendimų iki šiol“, – šypsojosi Aida.
Padedant garsiai stilistei Agnei Gilytei fotosesijos metu buvo atskleistas ne tik drabužių unikalumas, bet ir visai kitas, nepaprastai žavingas A.Palšytės veidas.
„Net fotografė stebėjosi, kad sportininkė per fotosesiją jautėsi kaip žuvis vandenyje. Keista, kad jos iki šiol niekas nepastebėjo kaip modelio.
Labiau norėjau tokio veido, kuris būtų dar ir asmenybė. Džiaugiuosi, kad ji su entuziazmu sutiko fotografuotis“, – sakė A.Milašiūtė-Einorė.
Dizainerei neseniai nusišypsojo sėkmė papuošti ir Nacionalinės „Eurovizijos“ atrankose dalyvavusią dainininkę Mią. Nors Aida sukurti jai suknelę pasisiūlė pati, garsiai atlikėjai patiko jos idėja.
„Buvau labai patenkinta, kad mane, jauną kūrėją, pastebėjo. Miai patiko mano idėja, jos įgyvendinimas, o ir pati buvau patenkinta rezultatu. Turėjau galimybę pasukti kiek kita linkme, sukurti blizgų scenos įvaizdį. Manau, viskas buvo nepriekaištinga“, – džiūgavo dizainerė.