Tad šio pavasario ir vasaros pristatymai, kuriuose manekenės buvo
nuo galvos iki kojų aprengtos šiuo darbininkų (džinsinį audinį pirmiausia pradėjo nešioji ir išpopuliarino aukso ieškotojai) audiniu, nustebino ne vieną mados žinovą.
Ne todėl, kad prašmatnūs mados namai nesiūtų drabužių iš džinso. Be abejo, tokių drabužių visuomet buvo ir „Dior“, ir „Chanel“ lentynose. Tačiau šis audinys buvo tarsi nevertas didžiulio mados
mylėtojų dėmesio nuolat sulaukiančių mados savaičių.
Šis džinso atsiradimas ant podiumo – akivaizdus įrodymas, kad
dizaineriai nebežino ką dar pasiūlyti madingo ir
mėgina atsigręžti į normalią madą.
Požiūris į dabartinę prabangą pasikeitė. Ekonominės krizės laikais ji
turi būti išmintinga.
Didieji madų namai nebenori pardavinėti vien rankinių, batų ir
kvepalų. Jie pastebėjo, kad šios srities reikalai nekokie. Užuot rengę
daugybės suknelių madų kolekcijų šou, jie demonstruoja „Pret-a-porter“ (dėvimąją)
madą. Ir tai kas turi būti gerai perkama, turi tikti kiekvienai dienai.
Ar dėl to mada tapo nuobodesne? Nemanau. Galbūt tik patogesne. O žiūrėti, kaip podiumu žingsniuoja tokios pat merginos, kokias gali išvysti gatvėje (džinsuotos, avinčios kedus) – dvigubai smagiau.
Beje, apie „žemiškus“ modelius naujausiame „Stilius plius“ numeryje – atskiras rašinys.
Paprastumas užvaldė mados pasaulį. O mada – kur kas daugiau nei drabužiai. Todėl kovo 10 dieną pasirodysiančiame „Stiliaus plius“ numeryje rasite ir apie tai, kaip Prancūzijos prezidentas važinėja niekuo neišsiskiriančiu automobiliu, ir madingų interjerų, kuriuose šį sezoną vyraus natūralumas bei daug kitų mūsų požiūrį į aplinką formuojančių reiškinių.
Gyventi madingai nereiškia gyventi prabangiai ar iššaukiančiai. Gyventi madingai – gyventi įdomiai.
Šio pavasario ir vasaros mados tendencijas pristatantis „Stilius plius“ – kovo 10 dieną. Prenumeruojantiems ar perkantiems „Lietuvos rytą“ – nemokamai.