Dizaineriai sausio 16-ąją į Milano šiuolaikinio monumentalaus meno muziejų „Hangar Bicocca“ pakvietė 2000 svečių. Iššovus pirmą šampano butelį simboliškai prasidėjo ir ateinančio rudens bei žiemos Milano vyrų mados savaitė.
Jubiliejų švenčiantis brolių dizainerių tandemas pasistengė, kad šią mados savaitę visi prisimintų ilgai, rašo “Lietuvos ryto“ žurnalas “Stilius“.
Svarbios sukakties proga broliai Deanas ir Danas savo ateinančio rudens ir žiemos kolekciją „Iconic“ skyrė daugiausia sėkmės sulaukusiems modeliams per visą mados namų istoriją. Kolekcija buvo demonstruojama aidint trankiai roko muzikai didelėje vokiečių menininko Anselmo Kieferio įspūdingais gelžbetonio monolito bokštais dekoruotoje salėje.
Jubiliejaus svečiai po pristatymo diskoteka virtusioje salėje įsijautė į linksmybes.
„Keista ir smagu, kai išsipuošę svečiai laisvai juda muzikos ritmu. Lietuvoje to neteko matyti. Vakarėlis buvo toks šaunus, kad net skraidė vyrų kaklaraiščiai, varlikės ir marškinėliai.
Džiaugiamės galėję dalyvauti šioje nuostabioje šventėje ir būti jos dalimi. Pats renginys, kuris vyko „Dsquared2“ stiliumi, – žavingai laviruojant ant skoningo chuliganizmo ir prabangos ribos, dar kartą priminė nepamirštamą šių mados namų šūkį „Dangus yra mūsų riba“, – sakė įspūdingu mados renginiu su žmona Vaiva mėgavęsis Andrius.
„Per visus šiuos metus mes išgarsinome savo vardą iki tokio lygio, apie kokį visada svajojome. Tačiau šie 20 metų – tik pamatai, o per ateinančius 20 metų mes išspardysime kitiems užpakalius“, – tikino broliai Catenai.
Vienuolikos vaikų šeimoje Kanadoje, Toronte, gimę vaikinai sėkmę prisiviliojo atkakliu darbu, užsispyrimu ir išskirtiniu kūrybingumu. Tiesa, išgarsėti jiems padėjo tokios popscenos žvaigždės kaip Madonna ar Christina Aguilera, patikėjusios broliams savo įvaizdį.
Naujausia „Dsquared2“ kolekcija atspindėjo prabangią, tačiau rokerišką mados namų dvasią. Dizaineriai meistriškai suderino elegantišką vakaro aprangą su baikerių stiliaus odiniais švarkais ir blizgiomis detalėmis.
„Dsquared2" taip pat sugebėjo stilingai pateikti pūkines liemenes su kailio dekoracijomis ar net languotus flanelės marškinius, pasiūlę visa tai prie aptemptų džinsų pažemintu liemeniu.
Rokerišku žavesiu ant podiumo padvelkė ir moterims ateinančiam rudeniui skirti modeliai. Beisbolo stiliaus kepuraitės prie spindinčių aukštakulnių? Kodėl gi ne. Charizmatiškieji broliai aplodismentų sulaukė net kailinius vilkinčios moters liemenį apjuosę vyriškais marškiniais.
Moteriškų drabužių vyrų madai skirtoje savaitėje buvo galima išvysti ir kitų kūrėjų kolekcijose.
Nors ant podiumo vis dar juntama pastaruoju metu įsigalėjusi belyčių siluetų mada, buvo ir malonių išimčių. Dizaineriai į gyvenimą vyrams grąžino tiesaus kirpimo kelnes paaukštintu liemeniu, 8-ojo dešimtmečio stilių primenančius griežtai sukirptus paltus, karakulio kailinius, languotus audinius ir sunkius „Oksfordų“ stiliaus batus.
Ši tendencija buvo itin ryški „Prada“, „Fendi“, „Salvatore Ferragamo“, „Giorgio Armani“ ir „Emporio Armani“ kolekcijose.
Dauguma Milane kolekcijas pristačiusių mados namų ateinantį šaltąjį sezoną vyrus panoro aprengti įvairių spalvų ir modelių kailiniais. Kailį dizaineriai naudojo ir kurdami būtiniausius aksesuarus: krepšius, kuprines, kepures, šalikus ir net batus.
Vyrams, planuojantiems savo spintą papildyti naujais megztiniais, derėtų atkreipti dėmesį į asimetriško modelio mezginius ar pynėmis megztas liemenes. Gražių pavyzdžių buvo galima išvysti „Etro“, „Giorgio Armani“ kolekcijose.
Klasikinius mokyklinį stilių primenančius megztinius V formos apykakle pademonstravo „Prada“ modeliai, o norintys ko nors įdomesnio ar ryškesnio turėtų atkreipti dėmesį į dizainerės Vivienne Westwood kolekciją. Ji siūlė daugiau ryškių spalvų ir folklorinių raštų.
Dauguma mados namų ypač daug dėmesio skyrė šalikams. Šaltuoju sezonu bus madingi ir vienspalviai dideli stambių raštų ir margi skarelės tipo šaliai.
Vyrams siūloma į spintą įsileisti šiek tiek meno. „Dolce & Gabbana“ savo kolekcijos modelius išmargino meniškomis fotografijomis, paveikslų reprodukcijomis ir įvairiausiais istorinių simbolių, gėlių motyvais. Kolekcijoje dominavo karališkas juodos, aukso ir sodriai raudonos spalvų derinys.
Milano vyrų mados savaitės metu naujuoju „Gucci“ komandos kūrybos direktoriumi tapęs Alessandro Michele taip pat pristatė menu alsuojančią kolekciją. Tik jis menišką įvaizdį pritaikė ne kolekcijos detalėms, o kūrė prancūzišką 8-ojo dešimtmečio stilių. Būtent ji labiausiai išsiskyrė modeliais, tinkančiais tiek vyrams, tiek moterims. Dauguma kolekcijos modelių, tokių kaip šilko marškiniai, gėlėtos palaidinės ar trumpučiai švarkeliai, galėtų rasti vietos ir moters spintoje.
Parengė Rugilė EREMINAITĖ