Kolekcijos autorė Karina Panina – Vilniaus dailės akademijos bakalaurantė, jau turėjusi galimybę bendradarbiauti su tokiais patyrusiais Lietuvos kūrėjais kaip Agnė Kuzmickaitė bei rengusi būrį šalies įžymybių, tokių kaip Monika Liu ar Monika Linkytė. Taip pat jaunoji dizainerė nevengia nestandartinių kūrybinių sprendimų – pavyzdžiui, yra kūrusi kostiumus kompiuteriniam žaidimui.
Iki dizaino studijų, Karina gilinosi į filosofiją. Todėl ir dabar ruošdama kolekcijas pirmiausia dėmesį skiria minčių laukui ir tik jį išnagrinėjusi kuria mintis atliepiantį objektą.
„Kolekcijos „Kai pasiseks – pasakysiu“ idėja gimė perskaičius Samuelio Becketto pjesę „Belaukiant Godo“. Šioje pjesėje kalbama apie tai, jog žmogus nuolat laukia, – be įvairių kitų dalykų, ir sėkmės. Šis procesas man pasirodė panašus į loteriją. Joje dalyvaudamas kiekvienas taip pat išgyvename sėkmė laukimą“, – aiškina K.Panina.
Kaip pagrindinį kolekcijos akcentą dizainerė pasirinko „Teleloto“ bilietą. Tokį sprendimą mergina grindžia atpažįstamumu ir asmeniniais sentimentais.
„Loterijas Lietuvoje daugelis tapatina būtent su „Teleloto“. O man asmeniškai šios loterijos bilietai asocijuojasi su ilgesį keliančiu vaikystės periodu, kai močiutės bei tetos jų dovanodavo per šventes ir visa šeima sėsdavome braukyti. Laimėjus kelis litus, ištikdavo didelis džiaugsmas, nes galėdavai nusipirkti kokį saldumyną. Bet vis tik didžiausias laimėjimas, kurį man atnešė ši loterija – tai galimybė bendradarbiauti kuriant“, – tvirtina kolekcijos „Kai pasiseks – pasakysiu“ autorė.
Nestandartine partneryste džiaugiasi ir „Teleloto“ organizuojančios įmonės „Olifėja“ rinkodaros vadovė Renata Mozuraitė. Ji teigia, jog kolekcija – tai visai naujas žvilgsnis į beveik tris dešimtmečius skaičiuojančią loteriją.
„Karina leido „Teleloto“ bilietui išgyventi renesansą – suteikė jam naują formą, priminė jį primiršusiems, pristatė nepažinusiems, o svarbiausia – įkvėpė ir mus pačius ieškoti naujų būdų, kaip unikaliai priminti apie šią Lietuvoje unikalią loteriją. Todėl planuojame išleisti ir dėvimos „Teleloto“ atributikos liniją visiems“, – prasitaria R.Mozuraitė.
Progą gyvai išvysti kolekciją „Kai pasiseks – pasakysiu“ turėjo visi, praėjusią savaitę apsilankę renginyje „Mados infekcija“. Planuojama, jog toliau kolekcijos elementai bus naudojami „Teleloto“ laidoje, pristatomi Klaipėdos mados savaitėje, taip pat – skaitmeniniu formatu – užsienio konkursuose.