Gintarė sako, kad viską, ką turi dabar, padėjo pasiekti aiškūs tikslai ir meilė savo darbui.
„Man visada buvo svarbu, kaip ir ką darau, todėl džiaugiuosi, jog labai anksti supratau, kad kokybė nepripažįsta kompromisų. Tai, matyt, ir padėjo įgyti klientų pasitikėjimą“, – teigia pašnekovė.
Kad turi gabumų verslui, G.Eimantaitė-Armalė pajuto mokydamasi mokykloje. Ji su šypsena prisimena per šešioliktąjį gimtadienį sau įteiktą dovaną – atidarytą elektroninę parduotuvę. Sėkminga veikla tuo metu Gintarei leido bent iš dalies patenkinti aktualiausius paaugliškus poreikius ir neprašyti pinigų iš tėvų.
„Labai norėjau plėsti savo verslą, įgyvendinti naujus sumanymus, todėl vieną savo gyvenimo etapą buvau skyrusi ne tik mokslams, bet ir darbui užsienyje“, – laiką, praleistą Didžiojoje Britanijoje ir Norvegijoje, prisimena pašnekovė.
Anot jos, tai buvo vienas teisingiausių sprendimų, per gana trumpą laikotarpį padėjęs sukaupti tiek lėšų, kiek reikėjo sėkmingam startui.
„Žinojau, ko noriu. Buvau numačiusi, kas būtina kokybiškai pradžiai, ir kai buvau tikra, kad galiu savo svajones paversti tikrove, grįžau“, – teigia Gintarė.
Jauna verslininkė labai dėkinga visiems, padėjusiems pasirinkti trumpesnius, saugesnius ir įdomesnius kelius, vedančius tikslo link.
„Moku klausyti ir išgirsti, turiu nuojautą, žinau, kaip įgyvendinti sumanymus. Tai labai padėjo prieš daug metų, bet yra vertinga ir dabar“, – įsitikinusi Gintarė.
Tikrasis verslo kelias prasidėjo beveik prieš dvidešimt metų. Tuo metu iš užsienio grįžusi draugė papasakojo apie pasaulyje it virusas plintančią naujovę – plaukų priauginimo paslaugą.
„Kadangi jau dirbau grožio srityje, ėmiau aktyviai gilintis į tai, kas sudomino. Lietuvoje apie plaukų priauginimą tuo metu beveik nebuvo kalbama, o kiekvienas neįprastas dalykas visuomet turi perspektyvą. Tik nereikia bijoti, daug apie naujoves pasakoti ir padėti klientams atrasti galimybes“, – įsitikinusi G.Eimantaitė-Armalė.
Jos pasiekimai įtraukti ir į šalies rekordų knygą: ilgiausios pridėtinės kasos ilgis siekė net 13,8 metro, o svoris – 2,5 kilogramo.
Plaukų grožio studija „Elitera“, kurios įkūrėja bei direktorė ir yra Gintarė, kitąmet švęs savo veiklos dešimtmetį.
Šios tik geriausias savo srities paslaugas siūlančios Kauno vietos neaplenkia ir Lietuvos garsenybės, tokios kaip Ilona Juciūtė, Karolina Toleikytė, Gintarė Karaliūnaitė, Irūna Puzaraitė-Čepononienė, Gerda Žemaitė.
„Visos klientės, atvėrusios „Eliteros“ duris, man yra brangiausios ir svarbiausios. Stengiuosi įsiklausyti į kiekvieną troškimą, pateisinti net subtiliausius lūkesčius. Tikiuosi, kad man ir komandai tai pavyksta“, – sako pirmosios Lietuvoje specializuotos plaukų priauginimo studijos savininkė.
Įgijusi daug patirties plaukų priauginimo srityje Gintarė savo žiniomis ėmė dalintis su kitomis patikimos ir kruopščiai atrinktos informacijos norinčiomis specialistėmis.
Pašnekovė skaičiuoja, kad „Eliteros“ komanda jau yra parengusi daugiau nei 600 meistrių iš Lietuvos, Norvegijos, Airijos, Prancūzijos ir kitų šalių.
Pastaruoju metu Gintarė jaučia didelį susidomėjimą plaukų priauginimu iš Amerikos, Jungtinių Arabų Emyratų, Graikijos, Danijos, Švedijos – šių kraštų grožio specialistės aktyviai registruojasi į Lietuvoje įsikūrusios akademijos rengiamus mokymus.
„Įgijau daug patirties ir viską patyriau pati – kaip pradėti verslą nuo nulio, ką reiškia klysti ir kiek tai kainuoja. Išmokau mokytis iš savo klaidų ir eiti tolyn tol, kol atsiradau ten, kur dabar esu. Mano kelias nebuvo lengvas, bet buvo vertas kiekvieno klystkelio. Tik vieni kliūtis vertina kaip trikdžius, o kiti – kaip pamokas. Aš buvau ta antroji. Ko gero, dėl to ir nesustojau – visada bandžiau judėti pirmyn“, – patikina Gintarė.
Apie tai, ką patyrė ir kaip svarbu išsaugoti klientų pasitikėjimą, G.Eimantaitė-Armalė nuolat dalijasi savo instagramo paskyroje.
Iš pradžių jaunai moteriai tai buvo dar vienas būdas realizuoti save, prieš kelerius metus virtęs ir nauju darbu. Dabar Gintarę ir jos vyrą Andrių, kaip verslo etikos konsultantus, samdo ne viena Lietuvos įmonė. Dažniausiai – grožio paslaugas teikiančios įmonės ir restoranai.
„Konkurencija rinkoje nuolat auga ir dabar itin svarbų vaidmenį pradeda vaidinti žmogiškasis veiksnys – išlošia tos įmonės, kurios galvoja apie aptarnavimo paslaugų lygį ir komunikaciją su klientais, ne tik apie pelną“, – įsitikinę Armaliai.
Anot jų, klientas visada sugrįš, jei jausis gavęs daugiau, nei tikėjosi. Visa aptarnavimo erdvė turi būti sukurta klientui – nuo naujausių žurnalų, malonaus aplinkos aromato, tinkamai parinktos muzikos, skanios kavos ar paslaugios administratorės iki jaukaus vonios kambario ir įėjimo į įmonę.
„Kai klientai ateina atlikti grožio procedūrų, turi jaustis lepinami“, – sako verslininkė.
Jos nuomone, Lietuvoje verslo etiketas kol kas dar tik žengia pirmuosius žingsnius – dažnai ne tik paslaugos būna atliekamos nekokybiškai, bet ir bendravimo kultūros su klientu stinga.
„Tad mano tikslas – bent kažkiek šią kultūrą išjudinti ir pasidalinti tuo, ką išmokau per daugelį metų. Klientas ir pardavėjas nėra tik dvi šalys. Tai žmogiškieji santykiai, susiję su emocijomis, – ir apkabinimais, ir pykčiais, ir tarpusavio supratimu ar kompromiso ieškojimu. Jei verslas įdės pastangų, tai visada gali tapti ilgamete draugyste“, – sako G.Eimantaitė-Armalė.
Savo intensyvioje dienotvarkėje Gintarė randa laiko ir alpinizmui.
„Šią veiklą atradau visai netyčia, pradėjau nuo nedidelių žygių Lietuvoje ir palengva susidomėjau galimybe keliauti į kalnus. Jie taip sužavėjo, kad nepraleisdavau progos bent 3–4 kartus per metus į juos nuvykti“, – pasakoja alpinizmo kursus baigusi kaunietė.
Aukščiausia jos įveikta viršukalnė – Kazbekas.
„Buvo bandymų kopti ir į Monblaną, tačiau dėl properšų ekspediciją teko nutraukti. Kalnuose visada reikia žinoti, kada sustoti“, – patikina Gintarė.
Verslininkei kalnai – vieta, kur galima atrasti ramybę.
„Būdamas ten būni čia ir dabar. Man tai antra religija. Kalnai dideli, galingi, ir būdamas ten supranti, koks esi mažytis, ir, kad ir kokį didelį ego turi, kalnuose jis pastatomas į vietą“, – pabrėžia G.Eimantaitė-Armalė.
Tiesa, dabar jos aistrą ir darbus pristabdė prieš tris mėnesius gimusi dukra.
„Kol ji tokia mažytė, darbuotis negaliu ir nėra jokios prasmės. Prasmė yra matyti savo vaiką augantį ir kaip jis keičiasi. Tačiau tai puiki proga pasižiūrėti į savo verslą iš šalies, išsigryninti tikslus, kryptis, įžvelgti spragas ir ieškoti galimybių augti.
Kol sukiesi darbų rate, tokiems dalykams neturi laiko, o reikėtų jo rasti, jeigu nori kokybiškai ir kryptingai plėtoti savo verslą“, – sako G.Eimantaitė-Armalė.