Nuosavas prekės ženklas, grožio mokyklos su dešimtimis aukščiausio lygio vizažo mokytojų, laisvalaikio rūbų linija, bestseleriu tapusi autorinė knyga apie makiažą... Norinčios pas ją patekti merginos dažnai laukia ilgoje eilėje, o į jos vedamus seminarus renkasi šimtai grožio srities mėgėjų ir profesionalų.
Olesia su savo komanda pagalvojo ir apie tas moteris, kurios savo grožiui puoselėti negali skirti tiek laiko ir pinigų, kiek norėtų. Naujas grožio specialistės prekės ženklas „OZ Make-Up“ užkariauja ne tik Lietuvos moterų širdis, bet ir skinasi kelią į užsienio rinką.
Nors vaikystėje Olesia net negalėjo pagalvoti, kad suaugusi taps grožio specialiste. Baigusi mokyklą ji svajojo stoti į Veterinarijos akademiją, tačiau jos gyvenimas pasisuko kiek kitokia linkme, rašo žurnalas „Stilius“.
„Niekada nemaniau, kad grožio pasaulis taip mane pavergs. Gimnazijoje buvau visiška tiksliukė, bet kartu labai mėgau piešti. Nutiko taip, kad išlaikiusi brandos egzaminus pamėginau stoti į grožio terapijos specialybę, ir vos tik ten mano rankose atsidūrė makiažo teptukas, nusiraminau ir supratau, kad esu ten, kur turiu būti“, – prisiminė Olesia.
Dar besimokydama kolegijoje ji išdrįso atidaryti savo kosmetologijos kabinetą, pradėjo dirbti grožio priemonių pardavimo vadybininke, vesti seminarus, gražinti klientes. Augo, tobulėjo, atidarė savo grožio studiją. Tuomet sulaukė pasiūlymo dėstyti vizažo ir stilistikos paskaitas Klaipėdos valstybinėje kolegijoje, kurioje ir mokėsi. Veiklos daugėjo, studijoje tapo ankštoka.
„Pati sau išsikėliau iššūkį – atidaryti makiažo mokyklą. Teko investuoti nemažai pinigų, kurti mokomųjų kursų programas, viską organizuoti. Tapau darbdave grožio specialistams ir mokymo kursų dėstytojams, kuriuos samdžiau, nes pati nebespėjau visko aprėpti.
Nemiegojau naktimis, visur laksčiau – buvo tikrai įtemptas laikotarpis. Vėliau atsirado ir mano autorinė laisvalaikio aprangos linija „OZ Design“, – pasakojo O.Žuravliova.
Olesia tikina per dešimt metų, kuriuos ji dirbo vizažiste, daug kuriozinių situacijų nepatyrusi, tačiau prisimena, jog porą kartų išgirdusi klienčių pageidavimus iš nuostabos lengvai gūžtelėjo pečiais.
„Yra tekę išgirsti pageidavimą padaryti makiažą, kuris išsilaikytų tris dienas, kol mergina bus romantinėje kelionėje. Mėginau įtikinti, jog skaistus ir natūralus veidas atrodo geriau nei apsunkintas makiažo, bet merginai tai buvo nė motais. Kartą yra tekę klientę priimti vidurnaktį, kad ji anksti ryte galėtų išskubėti į pasimatymą Vilniuje. Tai buvo vyresnė moteris, kuri po daugelio metų pertraukos planavo susitikti su savo jaunystės meile. Ir netiesa, kad moterys nori atrodyti gražios dėl kitų moterų ir konkurencijos. Viskas dėl vyrų ir noro jiems patikti“, – šypteli Olesia.
– Pernai išleidote iki šiol puikiai perkamą knygą „Atrask save“ apie grožio ir makiažo paslaptis. Neseniai knygynų lentynos pasipildė ir specialia praktine makiažo knyga. Koks jausmas būti pardavimo rekordais stebinančių knygų kūrėja?
– Buvo taip džiugu ir keista, kai man paskambino iš leidyklos ir pranešė, jog planuojamas antras tiražas. O po to ir trečias... Dabar net nebesusigaudau, kiek papildomų tiražų išvis buvo, tačiau žinau, kad parduota 25 tūkstančiai kopijų.
Į knygą sudėjau labai daug asmeninių žinių ir patirties. Ji kruopščiai iliustruota nuotraukomis, grafiniais pavyzdžiais ir smulkiais paaiškinimais, ką ir kaip daryti. Rašiau su tokiu polėkiu, kad baigiau net anksčiau, nei pati planavau. Tiesa, apie savo projektus dažniausiai nutyliu ir niekam nieko neatskleidžiu, kol viskas nebūna galutinai baigta. Draugai jau juokiasi, kad vos paskambinus ir paklausus, ką aš veikiu, atsakau standartiškai: „Darbuojuosi, generuoju naują projektą.“
– Dirbate kartu su savo vyru. Ar pavyksta nesinešti darbo rūpesčių į namus?
– Nepavyksta, bet nemanau, kad tai yra blogai, ypač kai mūsų veikla mums labai svarbi. Net ir namuose diskutuojant apie darbą kyla puikių idėjų. Bet kokiu atveju labai džiaugiuosi, kad mano vyras Valdas dirba kartu su manimi. Jis atsakingas už tam tikrus projektus, rinkodarą, prižiūri IT sekciją. Esame partneriai. Jis dirba kitame biure, tad kartais susitinkame tik po darbo dienos, kuri paprastai baigiasi gana vėlai.
– Vienas naujausių jūsų komandos sukurtų projektų – „OZ Make-Up“. Kuo jis ypatingas?
– Su šiuo projektu dirbome labai ilgai, darėme daug tyrimų, skaičiavimų, teko daug ką išmėginti. Šių dienų tempas toks, kad kai kurios moterys negali skirti laiko savo grožiui pažinti ar atskleisti tiek, kiek norėtų. Būna ir tokių moterų, kurios kuklinasi kreiptis į specialistus. Kai kurios iš jų gyvena užsienyje, kitos neturi laiko net nueiti į parduotuvę. O ką jau kalbėti apie kažkokius makiažo kursus...
Sukūrėme specialią moterų įvaizdžio pažinimo ir diagnostikos sistemą, kur internetu prisijungusios vartotojos gali įkelti savo veido nuotraukas, užpildyti anketą, kurioje reikia atsakyti į smulkiai detalizuotus klausimus apie savo veido bruožus, odos būklę ir t.t. Netrukus vartotoja tiesiai į savo namus gauna pagal diagnostikos rezultatus tik jai profesionalų atrinktas makiažo priemones bei informacinę medžiagą, kaip ir kokias priemones naudoti darant makiažą.
Taip pat jos gauna joms asmeniškai sukurtą elektroninę knygą – grožio vadovą su ten išdėstytomis diagnostikos išvadomis, makiažo ir odos priežiūros patarimais. Merginos toliau virtualiai bendrauja su konsultantais, siunčia nuotraukas, gauna patarimų, pastabų, atranda save ir gražėja, tobulėja. Bendradarbiavimas su vizažo konsultantais vyksta tiek ilgai, kiek pageidauja pati vartotoja.
– Kokių makiažo klaidų dar daro lietuvės?
– Mūsų šalies moterys labai stebi pasaulines tendencijas ir masiškai skuba jas atkartoti ir pritaikyti sau neatsižvelgdamos į tai, kas labiausiai tinka pagal jų bruožus ar spalvinį tipą. Pavyzdžiui, „Strobing“ kontūrų brėžimo technika nepasigilinus į savo veido formos ar odos būklę, neskoningas lūpų putlinimas ... To tikrai nereikėtų daryti taip aklai.