Balstogės miesto komanda 2023–24 m. sezone pirmą kartą iškovojo Lenkijos čempionų vardą, o šią vasarą, atrankoje į UEFA Čempionų lygos turnyrą, bendru dvejų rungtynių rezultatu 7–1 sutriuškino Lietuvos čempionus FK „Panevėžys“.
Visgi „Jagiellonia“ klubui sekasi ne tik aikštėje, bet ir už jos ribų – rinkodariniais ir komunikaciniais ėjimais aktyviai auginama fanų bendruomenė, kurios dydžio ir aktyvumo šiandien galėtų pavydėti bet kuris mūsų šalies futbolo klubas ir net Lietuvos rinktinė.
Rugsėjo 27 dieną Vilniuje „Jagiellonia“ klubo komunikacijos vadovas Emilis Kaminskis papasakos, kokių rinkodaros strategijų bei veiksmų imamasi, siekiant dar labiau didinti esamą fanų bendruomenę, skatinant bilietų ir atributikos pardavimus, didinant sirgalių įtraukimą bei dirbant su partnerystėmis.
Kartu su svečiu iš Lenkijos panelinėje diskusijoje dalyvaus bene žinomiausio tituluočiausio Lietuvos krepšinio klubo Kauno „Žalgirio“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Ignas Vyšniauskas, kuris taip pat pasidalins savo patirtimi apie fanų pritraukimą bei įtraukimą Lietuvos rinkoje ir už jos ribų.
„SportBiz Vilnius“ konferencijoje dalyvaus virš 30 sporto ir verslo ekspertų iš futbolo, krepšinio, teniso, bėgimo, banglenčių sporto, autosporto, technologijų, investavimo, teisės, rinkodaros, komunikacijos ir kitų sričių. Konferencija vyks rugsėjo 26–27 dienomis Vilniaus „Twinsbet“ arenoje. Renginio bilietus platina „Bilietai.lt“.