Žiedinės trasos „Nemuno žiedas“ plėtojimo darbai vyksta derinant juos ir atliepiant techninių sporto šakų atstovų išsakytus poreikius, o valstybės investicijos į trasą šiuo metu yra didžiausios per kelis pastaruosius metus.
Nacionalinės sporto agentūros (NSA) sprendimas iš Lietuvos motorlaivių federacijos reikalauti grąžinti 2024 m. aukšto meistriškumo sporto programai skirtas lėšas (daugiau nei 15 tūkst. eurų) priimtas dėl to, jog federacija, skiriant lėšas, neatitiko Sporto įstatyme nustatytų reikalavimų valstybės finansavimui gauti.
NSA atlikus patikrinimą nustatyta, jog teikdama paraišką 2024 m. programos finansavimui, federacija NSA pateikė savo įstatus, kurie dar nebuvo priimti visuotinio federacijos narių susirinkimo ir užregistruoti juridinių asmenų registre. Federacija, teikdama NSA negaliojančius įstatus, siekė gauti valstybės biudžeto lėšas teikdama tikrovės neatitinkančius dokumentus. Vadovaujantis tuo NSA reikalauja federacijos grąžinti jai išmokėtas lėšas.
Federacija, gavusi informaciją apie NSA sprendimą dėl išmokėtų lėšų grąžinimo, šio sprendimo neskundė teismui ar Lietuvos administracinių ginčių komisijai, nors turėjo tokią teisę.
Svarbu atkreipti dėmesį, kad K. Ramoška nebuvo susijęs su Lietuvos motorlaivių federacija tuo metu, kai NSA priėmė sprendimus dėl išmokėtų lėšų grąžinimo (balandžio pradžioje). Paraiškų vertinimo metu, atliekant patikrinimą, NSA bendravo su tuometiniu federacijos prezidentu. K. Ramoška šios federacijos prezidentu išrinktas 2024 balandžio 27 d. vykusio visuotinio susirinkimo metu.
Kalbant apie valstybės indėlį į „Nemuno žiedo“ trasą, 2023 m. gruodį tuometinis švietimo, mokslo ir sporto ministras Gintautas Jakštas ir darbą iki šiol tęsianti viceministrė A. Zedelytė-Kaminskė Kačerginėje esančioje trasoje susitiko su Lietuvos automobilių sporto, Lietuvos motociklų sporto federacijų, Lietuvos techninio sporto federacijų asociacijos atstovais, tarp kurių buvo ir K. Ramoška.
Atsižvelgiant į sporto bendruomenės išsakytus poreikius, lūkesčius, sutarta, kad trasa turėtų būti atnaujinta etapais. Pirmiausia sutarta atlikti tuos darbus, kuriuos patys sportininkai įvardijo kaip svarbiausius, susijusius su trasos saugumo didinimu. Tai: tvarkoma dalis nuslydimo zonų, rengiami atitvarai, stebėjimo sistemos ir kt. Taip pat sutarta, kad bus rengiamas techninis trasos atnaujinimo projektas, bus išdėlioti kiti darbų etapai, numatytos kasmetinės investicijos.
Nuo šių metų pradžios Lietuvos sporto centras, kuris yra trasos „Nemuno žiedas“ valdytojas ir koordinuoja trasos atnaujinimo klausimus, atliko darbų už daugiau nei 471 tūkst. eurų, neskaitant komunalinių ir aptarnavimo išlaidų. Atlikti kelio žymėjimo, darbai, įrengti kerbai, atnaujintos ir įrengtos saugos zonos, perkeltas atitvaras pagal sportininkų nurodymus, rištos padangos Ažuolo posūkyje ir kt. Iki lapkričio sportininkų nurodyti padangų atitvarai bus apdengti specialia juosta. Taip pat vyksta techninio projekto parengimo darbai.
2023 m. dalis trasos buvo išasfaltuota – tam skirta 400 tūkst. eurų. Praėjusiais metais taip pat vykdyti kelio žymėjimo, atitvarų įrengimo ir tvarkymo, papildomų teisėjų bokštelių įrengimo darbai. Bendra valstybės skirta suma be komunalinių ir aptarnavimo išlaidų 2023 m. siekia beveik 466 tūkst. eur.
2022 m. trasai tvarkyti skirti 281 tūkst., o 2020–2021 m. kartu – beveik 131 tūkst. eurų.
Pažymėtina, kad trasos atnaujinimo darbai planuojami ir vykdomi atsižvelgiant į sportinį sezoną, kuris užima didžiąją dalį šiltojo metų laiko.