Tuo tarpu, taip pat ORC 2 grupėje besivaržiusi „TeKyla“ komanda, patyrusi rimtų techninių nesklandumų, buvo priversta praleisti trečią ir ketvirtą etapą. Vis dėlto, paskutiniąją dieną, susitvarkiusi laivą, ši komanda su trenksmu sugrįžo į lenktynių distanciją ir po finalinės dienos trijų lenktynių bendroje rezultatų įskaitoje pakilo į ketvirtąją poziciją.
„Kadangi šiandien įvyko net trys lenktynės – sportinės, greitos – žinojome, kad didelę dalį galutinio rezultato lems būtent šita diena, tam ruošėmės. Taip ir įvyko. Į startą šiandien ėjome būdami ketvirtoje pozicijoje, finišavome būdami antri. Galbūt tikėjomės dar šiek tiek geresnio rezultato, bet jis yra toks, koks yra. Darėme, ką galėjome geriausio“, – po finišo dalinosi „Arabela-Auga“ kapitonas Raimondas Šiugždinis.
Iš 7 šią savaitę įvykusių lenktynių, „Arabela-Auga“ komanda net trijose finišo liniją kirto pirmi. Paskutinę dieną, vyraujant vėjuotoms Baltijos sąlygoms, iš trijų įvykusių lenktynių jie pirmi buvo dvejose.
Pasak R. Šiugždinio vienas didžiausių iššūkių buvo tai, kad šįkart komandoje buriavo ne pastovūs komandos nariai, tad reikėjo šiek tiek laiko, kad pavyktų visus apjungti į vieną darnią visumą, galinčią sklandžiai dirbti ant denio. Nepaisant to, kapitonas džiaugėsi, kad motyvacijos siekti rezultato komandoje niekam netrūko.
ORC 2 grupėje trečiąją vietą užėmė „Idefix“ (kpt. Mindaugas Saulėnas) komanda. Jie į šią poziciją iškopė po trečio etapo ir, stabiliai buriuodami lenktynių distancijoje, šios pozicijos nebeužleidusi iki pat finišo.
Šiai komandai sėkmingiausias buvo trečiasis etapas, kuriame jie užėmė antrąją vietą.
Paskutiniąją lenktynių dieną į distanciją dramatiškai sugrįžo ir trečiame bei ketvirtame etapuose nestartavusi „TeKyla“ (kpt. Algirdas Žižys) komanda. Trečiojo etapo pradžioje ši įgula patyrė rimtų techninių nesklandumų – lūžo forštago viršutinis laikiklis, laivo dalis, laikanti stiebą.
Komandai teko per porą dienų surasti naują dalį pakeitimui, iškelti laivą, jį suremontuoti ir tik tada grįžti į distanciją, tikintis, kad visa operacija pavyko sėkmingai. Nepaisant itin trumpo laiko tarpo, jiems tai pavyko ir į lenktynių distanciją paskutiniąją dieną jie grįžo su trenksmu. Trijose paskutinės dienos lenktynėse jie du kartus finišavo treti, vieną kartą antri ir tai jiems leido iš rezultatų lentelės apačios pakilti į ketvirtą poziciją.
„Šiandien vėjo buvo nemažai, kokie 15–21 mazgai, bet tai – mūsų sąlygos. Mums – kuo stipriau pučia, tuo geriau. Grįžome susitvarkę laivą, „išsilaižę žaizdas“ ir, manau, parodėme, kad galim labai stipriai konkuruoti, su neblogu nuotoliu nuo konkurentų. Tokios varžybos ir turėtų būti, gaila, kad tas mūsų laivelis sulūžęs buvo, bet nieko nepadarysi, daiktai lūžta“, – po finišo dalinosi „TeKyla“ komandos narys Matas Kinderis.
LYS 1 grupėje besivaržiusi „Njord“ (kpt. Tomas Kavaliauskas) įgula galutinėje rezultatų lentelėje užėmė 7 poziciją.
Latvijos jūrinio buriavimo čempionatas „Gulf of Riga Regatta“ vyko liepos 1–5 dienomis Latvijoje ir Estijoje. Jo metu komandoms teko įveikti skirtingus lenktynių etapus – pakrantės lenktynes ties Ryga ir Salacgriva, navigacines lenktynes iš Rygos į Salacgrivą bei iš Salacgrivos į Parnu, bei tris sportines priešvėjines-pavėjines lenktynes ties Parnu.