Dėl išaiškėjusio sklandytuvo gedimo Artūrui Pilviniui iš kovos teko pasitraukti jau po pirmojo įskaitinio pratimo.
Čempionate dalyvauja 95 pilotai iš 24 valstybių (Lietuvos, Kroatijos, Slovėnijos, Prancūzijos, Čekijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės, Ukrainos, Italijos, Lenkijos, Vengrijos, Vokietijos, Austrijos, Suomijos, Belgijos, Nyderlandų, Liuksemburgo, Danijos, Italijos, Ispanijos, Rumunijos, Rusijos, Australijos, JAV), jie varžosi trijose sklandytuvų klasėse: klubinėje, standartinėje ir 15 metrų.
Nepaisant nelabai sklandaus varžybų starto (pirmoji varžybų diena atšaukta dėl nepalankių meteorologinių sąlygų), suskridus 8 pratimus, Lietuvos atstovas Darius Gudžiūnas su vokišku sklandytuvu „ASW 20“ rikiuojasi 2-oje klubinės klasės vietoje (tarp 36 pilotų), Andrejus Lebedevas (sklandytuvas „ASW 20“) – 19-oje.
Skrisdamas pirmąjį įskaitinį pratimą Darius Gudžiūnas parodė antrą geriausią rezultatą, šeštadienį tapo penktojo įskaitinio varžybų pratimo nugalėtoju.
Kiekvienos sklandymo varžybų dienos metu sportininkai skrenda vis kitą pratimą. Už kiekvieną įskaitinį skrydį skiriami taškai. Dienos skrydžio tikslas – kuo didesniu vidutiniu greičiu apskristi teisėjų parinktą dienos maršrutą išnaudojant gamtoje esančią energiją (konvekciją, oro bangas, vėją ir pan.).
Dienos maršruto atstumas priklauso nuo užduočių rengėjų. Pavyzdžiui, šiame pasaulio čempionate pirmojo įskaitinio pratimo bendras atstumas – 152,43 km, šeštojo įskaitinio pratimo – 222,82 km.