Pirmadienį „Toyota Motror Corp“ pranešė, kad visų olimpinių žaidynių metu nebus transliuojama jokia su Tokijo olimpinėmis žaidynėmis ir „Toyota“ susijusi reklama.
Tai buvo ne tik vienintelis „Toyota“ kompanijos žingsnis. Pridedama, kad įmonės prezidentas nedalyvaus penktadienį vyksiančioje Tokijo olimpinių žaidynių atidarymo ceremonijoje.
Tokį sprendimą „Toyota“ kompanija priėmė tam, kad išvengtų savo prekinio ženklo įvaizdžio žalos, kurią galėtų patirti remdama Tokijo olimpiadą.
Automobilių kompanija atsižvelgė į didžiosios dalies Japonijos visuomenės požiūrį dėl artėjančios sporto šventės – mažiausiai 87 proc. Japonijos gyventojų būgštauja, kad Tokijo olimpinės žaidynės gali dar labiau paspartinti koronaviruso plitimą šalyje.
Tai rodo apklausos rezultatai, kuriuos sekmadienį paskelbė naujienų agentūra „Kyodo“.
Nemažai japonų pasisako ir prieš pačias Tokijo olimpines žaidynes.
Artėjant žaidynių pradžiai, epidemiologinė situacija Tokijuje tebėra įtempta – Japonijos sostinėje per parą nustatoma daugiau kaip tūkstantis naujų COVID-19 atvejų.
Tokijo olimpiada vyks liepos 23 – rugpjūčio 8 dienomis, o visas svarbiausias olimpinių žaidynių naujienas galėsite sekti kartu su lrytas.lt portalu.