Kompanijos teigimu, likus penkiems mėnesiams iki žaidynių pradžios, jau parduota daugiau nei 90 proc. galimos reklamos.
Reklamos jau parduota daugiau nei per visas 2016 metų Rio de Žaneiro žaidynes.
Taip pat jau parduotas visas galimas reklamos laikas per Tokijo paralimpinių žaidynių transliacijas.
„NBC Sports“ šiuos skaičius paskelbė nepaisydama kalbų apie galima žaidynių perkėlimą arba atšaukimą.
„Mes peržengėme 1,25 mlrd. JAV dolerių ribą, – oficialiai pranešė Danas Lovingeris, kuris yra „NBC Sports“ vykdomasis viceprezidentas reklamos pardavimams. – Impulsas išlieka stiprus, tačiau erdvės augimui yra nedaug, nes reklamdaviai itin vertina žaidynių svarbą ir nori suderinti savo prekės ženklus su didžiausiu renginiu.“
„NBC Sports“ yra įsigijusi olimpinių transliacijų teises JAV iki 2032 metų.
2014 metais Tarptautinis olimpinis komitetas pardavė šias teises už 7,65 mlrd. dolerių (6,7 mln. eurų).
IOC vykdomojo komiteto posėdyje šią savaitę buvo pabrėžta, kad Tokijo žaidynės vyks pagal planą nepaisant koronavirusio protrūkio.
NBC valdančios bendrovės „Comcast“ vykdomasis direktorius Brianas Robertsas teigė, kad „tikisi ir įsivaizduoja“, jog Tokijo žaidynės atneš gerų rezultatų jo bendrovei.
„Bet tam atvejui, jei jos neįvyks, mes turime draudimą ir sutarties apsaugą“, – sakė jis.
Anksčiau „NBC Sports“ gruodį skelbė, kad pasiekė 1 milijardo dolerių ribą. Daugiau nei pusė reklamos davėjų bus naujokai per vasaros olimpines žaidynes.
Tokijo laiko zona bus palanki transliacijoms, nes plaukimo finalai Tokijuje perkelti į rytą, o tuo metu JAV bus geriausias vakaro laikas.