Kampanija primena ilgą prekinio ženklo, kuris jau 80-aisiais metais veikė moterų fitneso judėjimo sukūrimo istorijoje. Šiandien „Reebok” aukština moterų vidinę jėgą ir jų įkvepiančio balso galią. Plėtojant idėją „Be More Human” norima nuolat motyvuoti tapti geriausia pačios savęs versija fizine, mentaline ir visuomenine dimensijomis.
Dalyvauti kampanijoje prekės ženklas pakvietė herojes, kuriomis žavisi dėl jų aistros, ryžto ir drąsos. Jos atstovauja skirtingoms aplinkoms, tačiau kiekviena iš jų kiekvieną dieną savo veiksmais stengiasi nešti pozityvius pokyčius sau ir kitiems.
Šalia „Reebok” prekės ženklo ambasadorių – žinomų aktorių Gal Gadot ir Nathalie Emmanuel, menininkės Arianos Grande ir modelio Gigi Hadid, kampanijoje dalyvavo visuomeniškai angažuota amerikiečių aktorė Danai Gurira bei iš Islandijos kilusi „CrossFit” sportininkė Katrin Davidsdottir. Tai yra muzikos, kino, mados ir sporto pasaulio atstovės, kurios per savo bendravimo platformas įkvepia milijonus žmonių.
Prie Reebok ambasadorių grupės šių metų kampanijoje prisijungė unikalios asmenybės, kurios savo veiksmais jau šiandien kei
ia pasaulį. Jos yra priešakinių moterų organizacijų steigėjai: Reese Scott, Women's World of Boxing; Shanon Kim Wagner, Women’s Strength Coalition; Jenny Gaither, Movemeant Foundation bei Yelda Ali, Camel Assembly.
ia pasaulį. Jos yra priešakinių moterų organizacijų steigėjai: Reese Scott, Women's World of Boxing; Shanon Kim Wagner, Women’s Strength Coalition; Jenny Gaither, Movemeant Foundation bei Yelda Ali, Camel Assembly.
„Reebok” prekės ženklo akcijos rėmuose su įkvepiančiomis ambasadorėmis buvo sukurtos išraiškingos grafikos. Šalia kiekvienos iš jų išskiriamas jos unikalus šūkis – pranešimas, kuriuo jos nori dalintis su pasauliu.
„Reebok” nori turėti realią dalį stiprinant moterų potencialą, todėl kampanijos metu aktyviai remia organizacijas „Movemeant Foundation” ir „Women’s Strength Coalition”.