„Organizatoriai galvoja, kaip išpopuliarinti šitą renginį. Žinodami, kad daugybė sirgalių naudojasi socialiniais tinklais, jie nusprendė padaryti kampaniją, kur galima balsuoti už savo šalį ir padėti rinkti jai taškus. Tai inovatyvus būdas. O sistema veikia paprastai – žmogus paspaudžia, parodo, kad palaiko šalį. Be to, tai parodo ir draugams“, - „Lietuvos ryto“ televizijai sakė „Socialus marketingas“ direktorius Arijus Žakas.
„Lietuvos sirgaliams yra svarbu, kokioje pozicijoje mes esame. Jie pakankamai aktyvūs socialiniuose tinkluose, juk „Facebook“ turime daugiau nei 1 milijoną 200 tūkstančių žmonių, o tai – daugiau nei 40 proc. gyventojų. Skaičius – didelis“, - sakė A.Žakas.
Pasak jo – Lietuvoje socialiniai tinklai yra mėgstami, tad juose lietuviai praleidžia nemažai laiko. A.Žakas teigė, kad socialinių tinklų erdvė – puiki vieta, kur nedidelė šalis gali išreikšti savo vieningumą.
„Lietuviai suvokia, kad negali būti tokie stiprūs, kaip šalys turinčios šimtais kartų daugiau gyventojų. Tad kai tokiuose projektuose pamatai, kad Lietuva – pirmose pozicijose, kiekvienam iš mūsų pasidaro malonu. Mes ne vieną ir ne du kartus per savo sporto istoriją esame įrodę, kad mūsų nėra tiek daug, bet tą masės žmonių neturėjimą atperkame dideliu noru, dideliu troškimu ir didele meile sportui“, - kalbėjo A.Žakas.
„Lietuvos ryto“ televizija – 2014 metų žiemos olimpinių žaidynių Sočyje oficiali transliuotoja. Jau nuo vasario 8 dienos stebėkite įdomiausias varžybų transliacijas gyvai ir internete: https://tv.lrytas.lt. Karščiausias naujienas apie Sočio olimpiadą sekite jau dabar „Lietuvos ryto“ televizijos laidose „Olimpinių žaidynių pirmadieniai“ kiekvieną pirmadienį 21 val. 45 min. ir „Ar žinai, kad?“ darbo dienomis 17 val. 20 min. ir 18 val. 30 min.