Naujojo logotipo autorius – Tautvydas Tumas, ilgametę patirtį kuriant vartotojų patirtis gerinančius vaizdinius sprendimus turintis dizaineris. Jo teigimu, norėta sukurti modernų logotipą, kuris sustiprintų komandos identitetą, padidintų vizualinį įspūdį ir pažymėtų naują klubo istorijoje etapą.
Logotipo spalvų paletėje kur kas aiškiau išskiriama pagrindinė turkio spalva. Kuriant naująjį klubo ženklą, buvo pakeista jo forma, pasirinktas rondelis – apskritimo formos skydas. Jame vaizduojamas nasrus iššiepusio vilko profilis. Vidinėje skydo dalies fone panaudotos krepšinio kamuolio linijos.
„Kartu su klubu ieškojome šiuolaikiško grafinio elemento. Logotipe matomas tvirtas, išraiškingas ir agresyvesne charakteristika pasižymintis vilko motyvas perteikia komandos jėgą, ryžtingumą ir konkurencingą dvasią, o modernizuota spalvų schema išlaiko ryškų turkio akcentą, simbolizuojantį išskirtinumą. Apskritimas su nauju šriftu pabrėžia klubo sportiškumą, tvirtybę ir apjungia ženklą į vientisą kompoziciją“, – pristatydamas savo darbą sakė T. Tumas.
Savo ruožtu, „Wolves Twinsbet“ klubo vadovas Andrius Žiauberis neabejojo, kad naujasis klubo ženklas padės klubui žengti į priekį, gerinant ryšius su partneriais ir komandos gerbėjais.
„Apie tai, kad turime minčių netolimoje ateityje pakeisti klubo logotipą, kalbėjome dar prieš praėjusį sezoną. Šis atnaujinimas yra strateginis žingsnis, siekiant sustiprinti mūsų prekės ženklo matomumą ir patrauklumą. Jame dar labiau išryškinta turkio spalva atspindi mūsų norą nuolat būti moderniais ir inovatyviais. Tikime, kad šie pokyčiai prisidės prie sėkmingų ir efektyvių būsimų rinkodaros sprendimų, skatins atributikos pardavimus ir sukurs glaudesnį bei dar stipresnį ryšį tarp klubo, jo gerbėjų ir partnerių“, – teigė A. Žiauberis.