Visos trys „Žalgirio“ krepšinio komandos dėvės PUMA prekės ženklo aprangą, „Žalgiris Shop“ jau pradeda prekiauti unikaliais PUMA kolekcijos produktais, o taip pat „Žalgirio“ gerbėjams bus sukurta speciali laisvalaikio rūbų linija. Tai suteiks galimybę ne tik sportininkams, bet ir visiems sirgaliams mėgautis aukštos kokybės sporto ir laisvalaikio apranga.
„PUMA bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ – puiki galimybė įtvirtinti mūsų įsipareigojimą sportui ir inovacijoms. Partnerystė su viena prestižiškiausių sporto organizacijų Lietuvoje, turinčia ilgą kultūrinę istoriją, ne tik leidžia mums prisidėti prie sporto plėtros, bet ir demonstruoti, kaip inovatyvios technologijos gali pagerinti sportininkų veiklą ir bendruomenės gerovę. Kartu su „Žalgiriu“ siekiame skatinti naujoviškus sprendimus, kurie padidintų sportininkų efektyvumą, ir sudaryti sąlygas visiems sporto mėgėjams mėgautis aukščiausios kokybės sporto įranga. Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „Žalgiriu“ ir prisidėti prie jų rezultatų visose sporto šakose“, – apie partnerystės svarbą kalbėjo Janas Sochoras, PUMA Rytų Europos regiono vadovas.
„Žalgirio“ organizacija žengia į naują etapą, turėdama aukštus tikslus ir siekį sustiprinti savo įvaizdį tarptautiniu mastu.
„Ši partnerystė yra svarbus žingsnis „Žalgirio“ organizacijos augimui ir siekiui užtikrinti aukščiausios kokybės aprangą mūsų sportininkams ir sirgaliams, taip pat vieningai pristatyti komandas tiek aikštėje, tiek už jos ribų. Bendradarbiavimas su PUMA sustiprins „Žalgirio“ prekės ženklą tarptautinėje arenoje, atverdamas galimybes pritraukti daugiau partnerių bei padidinti klubo matomumą pasaulinėje sporto bendruomenėje“, – teigė Kauno „Žalgirio“ prezidentas Paulius Jankūnas.
Vieninga vizija ir siekis pralenkti save
„Mūsų tikslas – sukurti vieningą komandinį įvaizdį. Esame laimingi, galėdami dirbti su pasaulinio lygio prekės ženklu, kuris dalijasi mūsų vertybėmis ir siekiu tobulėti, – patvirtina „Žalgiris Group“ rinkodaros direktorius Ignas Vyšniauskas. – Kaip ir mes, PUMA siekia pirmauti ir išsiskirti rinkoje. Jų bendradarbiavimas su Rihanna, Dua Lipa ar Formule-1 įkvepia naujas tendencijas sporto ir mados pasaulyje. „Žalgiris“ šiemet taip pat daug investavo į gatvės mados kolekcijas, bendradarbiavome ir su atlikėju „OG Version“ kuriant bendrą rūbų liniją. Pasirinkome PUMA dėl jų išskirtinių dizainų ir vieningos vizijos. Naujas partneris, tikime, leis mums ne tik išsiskirti, bet ir pritraukti platesnę fanų auditoriją“.
Abi šios organizacijos dalijasi bendru siekiu nuolat tobulėti ir pasiūlyti bendruomenei išskirtinius produktus. Dėl to šis bendradarbiavimas ir užsimezgęs ryšys atvers naujas galimybes bei perspektyvas abiem pusėms.
„Bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ yra svarbus žingsnis Baltijos rinkoje, suteikiantis unikalią galimybę parodyti mūsų atsidavimą ir įsipareigojimą klubui, bendruomenei ir sportui. Ši partnerystė taip pat pabrėžia augantį PUMA prekės ženklą Baltijos šalyse ne tik laisvalaikio, bet ir sporto kategorijoje. Didžiuojamės dirbdami su didžiausiu klubu Lietuvoje ir galėdami prisidėti prie sporto ir verslo augimo“, – teigė PUMA Baltijos šalių vadovas Aistis Rimkus.
Sutartis pasirašyta iki 2027 metų. Planuojama, kad ateityje bendradarbiavimas apims ir kitus Kauno „Žalgirio“ klubus, įskaitant, futbolo ir futsalo komandas.