Vienas žinomiausių Lietuvos dizainerių – Aleksandras Pogrebnojus savo „Facebook“ paskyroje išpeikė naująjį „Žalgirio“ logotipą.
„Aišku, gal aš ir klystu, bet manau, kad naujas Kauno „Žalgirio“ logotipas neatlaiko jokios kritikos, legendinė komanda pasisamdė kažkokius šarlatanus, kurie tokį keistą produktą jiems pakišo, gavosi kažkokia kalėjimo iškaba, o raidė Ž dar ir kažkieno prakasta atrodo tikrai labai, labai depresyvus logotipas gavosi“, – socialiniame tinkle rašė A.Pogrebnojus.
Po lankomumo rekordais, sportinėmis pergalėmis ir tarptautiniais įvertinimais vainikuoto praėjusio sezono „Žalgiris“ žengė dar vieną žingsnį į priekį ir atnaujino dar 1998 m. kurtą ir po kelių metų patobulintą logotipą. Ženklo ir identiteto kūrimo procesas prasidėjo dar praėjusį sezoną. Pagrindinis atspirties taškas buvo naujoji „Žalgirio“ prekės ženklų strategija, tačiau kuriant naują ženklą remtasi tiek turtinga klubo istorija, tiek organizacijos narių bei gerbėjų bendruomenės įžvalgomis.
Projekto pradžioje buvo atliktas „Žalgirio“ gerbėjų tyrimas, kuriame dalyvavo beveik tūkstantis labiausiai įsitraukusių sekėjų. Tyrimo tikslas buvo įvertinti dabartinių „Žalgirio“ prekės ženklo elementų svarbą bei identifikuoti pagrindines vertes ir asociacijas. Siekiant į naujo prekės ženklo kūrimą įtraukti tiek aistruolių, tiek komandos perspektyvas, strateginėse sesijose dalyvavo fanų grupių ir komandos atstovai.