LKF tikisi Lietuvoje organizuoti Europos moterų krepšinio čempionatą

2022 m. lapkričio 16 d. 16:36
Švęsdama Lietuvos krepšinio šimtmetį, Lietuvos krepšinio federacija (LKF) įsitraukia į partnerystę su blockchain technologijų bendrove „Lympo“ — interneto pramogų, blockchain, ir žaidimizacijos lyderės „Animoca Brands“ dukterine įmone. Pristatydami Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės NFT kolekciją, LKF ir „Lympo“ suorganizavo specialią klausimų ir atsakymų sesiją, kurios metu abiejų organizacijų atstovai atsakė į fanų užduotus klausimus bei apžvelgė Lietuvos krepšinio situaciją bei ateities planus.
Daugiau nuotraukų (1)
Klausimų ir atsakymų sesijos metu, LKF generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas atskleidė federacijos ateinančių metų planus. Kaip pastebėjo M.Balčiūnas, Lietuvos krepšinis yra augimo ir vystymosi etape, todėl tarptautinių turnyrų organizavimas federacijai yra itin svarbus.
Tarp konkretesnių tikslų — planas Lietuvoje organizuoti 2027-ųjų metų Europos moterų krepšinio čempionatą. Taip pat, Lietuvai dalyvaujant Pasaulio vyrų krepšinio čempionate Azijoje, planuojama ten surengti keletą renginių. Daugiau informacijos apie šiuos renginius LKF žada pranešti kitų metų pradžioje.
LKF generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas:
„Tai bus iki šiol Lietuvos krepšinio federacijai tokio masto neorganizuoti renginiai kitose šalyse. Ir tai mums yra tiek iššūkis, tiek nauja galimybė. Laukia tikrai įdomus ateinančio penkmečio laikotarpis, kada mes, kaip organizacija, tikrai globalizuosimės savo veiklų kontekste.“
LKF atstovas pastebėjo, kad Lietuvos krepšinis dar niekada neturėjo tiek potencialo, ypač, jaunųjų krepšininkų tarpe. Pirmą kartą Lietuvos krepšinio istorijoje, NBA naujokų biržos šaukimų prognozių pirmajame 20-uke figūruoja net trys lietuviškos pavardės.
LKF savo augimo laikotarpyje išskiria ir inovacijų, leidžiančių Lietuvos krepšiniui pasiekti globalias rinkas, diegimą: „organizacijos augimas apibrėžiamas inovacijomis, jų diegimu. Netgi renginių vykdymas yra tam tikra inovacija, todėl savo veiklas koncentruosime į globalią rinką. Tai reiškia, kad visi mūsų projektai bus visiškai tarptautiniai ir orientuoti į tas rinkas, kuriose krepšinis auga,“ — kalbėjo vienas LKF vadovų.
Kaip vieną progresyviausių rinkų krepšiniui, LKF atstovas išskiria Aziją. Todėl LKF ir Azijos gigantei „Animoca Brands“, priklausančios bendrovės — „Lympo“ partnerystė sukuria daug perspektyvų Lietuvos krepšiniui.
„Esu tikras, kad 2023-ieji metai bus mūsų globalizavimo ir veiklų Azijoje metai. Blockchain technologijų įtraukimas į mūsų projektus ateityje atvers dar didesnes perspektyvas Lietuvos krepšiniui,“ — teigė M.Balčiūnas.
LKF atstovai tiki, kad blockchain technologijos yra puikus būdas organizacijai augti, o NFT kolekcija, kurią sukurti padėjo bendrovė, užsitikrinusi šios srities ekspertų vardą, padės suburti Lietuvos krepšinio fanų bendruomenę, populiarinti gilią Lietuvos krepšinio istoriją ir pritraukti naujų fanų iš viso pasaulio.
Mindaugas Balčiūnas^InstantNFT
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.