Tai bus galima padaryti įvairiuose renginiuose ir žmonių susibūrimo vietose Lietuvoje: speciali krepšinio zona keliaus po įvairius renginius ir miestus, kviesdamas paminėti prasidedantį Tokijo olimpinių žaidinių atrankos turnyrą.
Prieš pat jo startą „Kalnapilio“ nealkoholinis alus tapo generaliniu Lietuvos krepšinio federacijos ir šalies vyrų krepšinio rinktinės rėmėju, todėl sirgalius nori pakviesti bendram tikslui – istorinių pergalių laukimui.
Pirmosios išbandė rinktinės žvaigždės
Užduotis – sėkmingai pataikyti į krepšinio lanką, pakeltą iki ketvirtojo įprasto daugiabučio aukšto. Toks metimas išties vertas Lietuvos rekordo. Todėl ryžtis jam kviečiantis „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako – šalyje, kurioje krepšinį žaidžia kone kiekvienas, šis iššūkis turėtų būti įveikiamas.
„Į viršų su kiekvienu sėkmingu pataikymu vis pakylantis lankas bus pritvirtintas prie specialaus krano, kuris galutiniame taške gali pasiekti net 12 metrų aukštį. Nors metimas visuomet bus atliekamas nuo baudų linijos, tikimės, jog taiklumu ir meile krepšiniui garsėjantiems lietuviams šis išbandymas nepasirodys ypač sudėtingas. Startą iššūkiui po pirmosios savo treniruotės davė Lietuvos krepšinio rinktinės žaidėjai, kurių pasiektus rezultatus bandys pagerinti lietuviai“, – sako M. V. Kirstukas.
Anot jo, „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus iššūkis „Ištroškusiems pergalių“ apkeliaus visą Lietuvą. Išmėginti jėgas bandant atlikti sėkmingą metimą galės kiekvienas, jau sulaukęs 18 metų.
Savo jėgas jau išbandė ir rinktinės žvaigždės. Komanda mėtė į krepšį atkrintamųjų principu, pradėdami nuo krepšinio lanko, iškelto į standartinį aukštį.
Likę finalininkai varžėsi mėtydami net į 6 m. aukštį, tačiau po nesėkmingų metimų galiausiai krepšys pusmetriu nuleistas žemyn – štai čia geriausiai pasirodė ir aukštai kartelę iškėlė Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės trenerio asistentas Benas Matkevičius, pataikęs kamuolį į krepšį, iškeltą į 5,5 m. aukštį.
Už jo rikiavosi nedaug atsilikęs Mindaugas Kuzminskas, pataikęs į 5 m. aukštyje pakeltą krepšį, o trečiąją vietą dalinosi krepšininkai Eimantas Bendžius ir Rokas Giedraitis, sėkmingai pataikę į krepšį, iškeltą į 3,5 m. aukštį.
Pasak organizatorių – metimų rekordas sėkmingai užfiksuotas, tad dabar eilė ateis įvairių miestų ir miestelių sirgaliams išbandyti savo jėgas ir perlipti krepšininkų bei kitų rekordininkų iškeltą kartelę.
Organizatoriai geriausiai pasirodžiusius žada apdovanoti krepšinio kamuoliais, o visus dalyvius kvies atsigaivinti „Kalnapilio“ nealkoholiniu alumi.
Žymi istorinę pergalę
Šis iššūkis skirtas ne tik smagiai pasitikti svarbią šalies rinktinei vasarą, bet ir pažymėti ne mažiau svarbų alaus daryklos įvykį.
Aludariai prieš pat artėjantį Tokijo olimpinių žaidynių atrankos turnyrą su Lietuvos krepšinio federacija (LKF) pasirašė ilgalaikę sutartį. Ji numato, kad „Kalnapilio“ nealkoholinis alus tampa generaliniu LKF ir šalies vyrų krepšinio rinktinės rėmėju.
„Sportui reikalingas ir rėmėjų indėlis, be kurio negalėtume pasiekti užsibrėžtų tikslų. Todėl labai džiaugiuosi šia ilgalaike partneryste su „Kalnapilio-Tauro grupe“, nes tai yra bendrovė, puikiai suprantanti mūsų poreikius. Esame pasiryžę pergalių siekti drauge, o, turėdami solidžius partnerius, tai daryti galėsime dar ambicingiau ir produktyviau. Tai yra rimta paspirtis šalies sportui“, – sako LKF prezidentas A. Sabonis.
„Sutartis puikiai pažymėjo mūsų begalinį norą prisidėti prie Lietuvos krepšinio vystymo. Turime brandžias krepšinio rėmimo tradicijas ir savo veiklą jau daugybę metų siejame su šiuo populiarusiu šalies sportu. Jį remti mums yra ir didžiulė garbė, ir tikras įsipareigojimas, kadangi norime padovanoti Lietuvos sirgaliams kuo daugiau progų džiaugtis. Tikimės, kad visos artėjančios rungtynės mums bus būtent tokia galimybė. Todėl nekantriai laukiame, kada visa Lietuva vėl gyvens vienu – pergalių troškimo – ritmu“, – džiaugsmu dalinosi „Kalnapilio-Tauro Grupės“ generalinis direktorius M. V. Kirstukas.
Iššūkis „Ištroškusiems pergalių“ pasivaržyti kvies kelis mėnesius. Kur ir kada jis pasirodys, bus skelbiama „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus „Facebook“ paskyroje.