Žaidėjai ir sirgaliai krepšinyje vieni nuo kitų neatsiejami. Tačiau net ir tada, kai karantinas pakeičia planus rungtynes stebėti gyvai, galimybių palaikyti mylimą komandą atsiranda – tereikia išsipirkti asmeninę vietą arenoje ir pasodinant joje savo atvaizdą.
„Dabar „Žalgiriui“ kaip niekad reikia gerbėjų susitelkimo. Kai krepšininkams sekasi ir jie laimi – nešiojame juos ant rankų, tačiau kai arenos tuščios, tas palaikymas tampa svarbesnis nei bet kada anksčiau. Klubo finansiniai praradimai iš planuotų, bet neparduotų bilietų, nors kol kas išsakomi santūriai, tačiau, akivaizdu, yra milijoniniai, todėl jei mes, sirgaliai, galime ištiesti pagalbos ranką ir būti tikrai solidarūs bei ištikimi – tai turėtume parodyti dabar. Užpildykime drauge visą „Žalgirio“ areną, užsėskime savo kartoniniais atvaizdais visas arenos vietas ir pasiekime visų laikų sirgalių atvaizdų rekordą“, – kviečia Vitoldas Sapožnikovas, didžiausios Lietuvoje pavojingųjų ir nepavojingųjų atliekų tvarkymo bendrovės „Žalvaris“ direktorius.
Įsigyti 15 eurų kainuojantį bilietą ir į sirgaliui skirtą vietą pasodinti savo kartoninį atvaizdą „Žalgiris“ kviesti pradėjo prieš kelis mėnesius ir šiandien rungtynes jau stebi apie pusę tūkstančio ištikimiausių komandos gerbėjų. Tačiau Kauno „Žalgirio“ arena tokių žiūrovų gali talpinti dar bent 30 kartų daugiau – čia tilptų mažiausiai 15 tūkst. kartotinių stendų.
Šiuo metu arenos tribūnose esantys ištikimiausi krepšinio fanai „pramogauja“ su draugų kompanijomis, šeimomis, bilietai perkami net augintiniams, prie iniciatyvos po truputį jungiasi verslas. Visgi „Žalvaris“ skatina būti aktyvesniems – įsitraukti daugiau žmonių, asmeniškai ar suburiant savo įmonės bendraminčius, nes tai ne tik proga paremti komandą, bet ir galimybė susikurti pramogą sau.
Viskas ką reikia padaryti – įsigyti bilietą, atsiųsti nuotaikingą savo nuotrauką ir laukti rungtynių, kuriose ši nuotrauka virs kartoniniu atvaizdu, turinčiu asmeninę vietą arenoje. Idėjos iniciatoriai ragina nusifotografuoti pasipuošus žaliai balta atributika, „Žalgirio“ komandos simbolika – taip pavyks sukurti dar tikroviškesnį vaizdą. Unikalia galimybe pasinaudoję sirgaliai save greičiausiai pamatys ir televizijos ekranuose – stendai su jų atvaizdais atsitiktine tvarka išdėliojami tribūnose.
Prie iniciatyvos V. Sapožnikovas skatina prisidėti verslą – įmonės galėtų įtraukti savo darbuotojus, surengti virtualią pramogą kolektyvui ir taip palaikyti šiuo metu sudėtingą etapą išgyvenančius krepšininkus bei visą „Žalgirio“ organizaciją. Taip bent minimaliai būtų padedama komandai kompensuoti dėl pandemijos kylančius finansinius sunkumus.
„Mūsų įmonės šaknys Kaune ir save drąsiai galime vadinti vienais ištikimiausių „Žalgirio“ fanų, kurie nepraleidžia nei vienų komandos rungtynių. Įmonės darbuotojai pasiūlytą idėją pasodinti savo atvaizdą arenoje sutiko noriai, o kai kurie – su dideliu užsidegimu. Ši iniciatyva virto savotišku mūsų komandos teambuildingu – jau kurį laiką kiekvienose rungtynėse dalyvauja kelios dešimtys kolegų“, – teigė V. Sapožnikovas.
„Žalgirio“ arenoje artimiausiu metu numatyta keletas LKL rungtynių. Kovo 14 d. Kauno „Žalgiris“ žais su „Šiauliais“, kovo 23 d. – su Alytaus „Dzūkija“, kovo 28 d. – Prienų „CBet“.
Itin svarbūs Eurolygos mačai: kovo 25 d. laukia rungtynės su Tel Avivo „Maccabi“, kovo 30 d. – su Berlyno ALBA. Nemažai rungtynių numatoma ir balandžio, gegužės mėnesiais.
Krepšinio sezonui pasibaigus, kartoniniai stendai turės būti sunaikinti, juos utilizuoti „Žalgiriui“ pasiūlė „Žalvaris“.
„Pasibaigus varžybų sezonui ar karantinui, tūkstančius sirgalių atvaizdų esame pasirengę neatlygintinai ir saugiai sunaikinti“, – komentavo V.Sapožnikovas.