Atrodė, kad tarp penkiskart NBA čempiono ir vienos iš garsiausių pasaulyje sporto prekių firmų geri santykiai išliko net ir pasibaigus žaidėjo karjerai, tačiau parėjus beveik metams po amerikiečio mirties paaiškėjo, kad jis troško išsiskirti su ilgamečiu rėmėju.
K.Bryantas planavo nutraukti bendradarbiavimą su „Nike“ ir turėjo planus sukurti „Mamba“ krepšinio batelių firmą, kuri galėjo tapti revoliuciniu žaidėjui priklausančiu verslo modeliu.
Apie tai socialiniame tinke „Twitter“ pranešė vienas iš „Uber“ įkūrėjų Shervinas Pishevaras.
2019-ųjų gruodį jis susitiko su legendiniu krepšininku ir aptarė galimybę kurti naują prekinį ženklą.
S.Pishevaras pridūrė, kad K.Bryantas nebuvo patenkintas santykiais su „Nike“ ir liko nusivylęs šios įmonės verlo kryptimi.
Apie „Los Angeles Lakers“ klubo simbolio išsiskyrimą su sporto prekių gigantu laidoje „Insider“ teigė ir knygos „Kobe Bryanto sportinių batelių istorija (1996–2020 m.)“ autorius Patas Bensonas.
Legendinis žaidėjas, kaip ir daugelis dabartinių bei buvusių sportininkų, norėjo savarankiškumo ir troško susikurti savo asmeninį prekės ženklą.
„Yra įprasta, kad žaidėjai pradeda kurti antrinius prekės ženklus po didžiųjų bendrovių skėčiais.
M.Jordanas tai darė su „Nike“, S.Curry su „Under Armour“, D.Wade'as su „Li-Ning“, – laidoje kalbėjo P.Bensonas. – Tačiau tai, ką bandė padaryti Kobe, atrodė visiškai kitoks verslo modelis.“
„Mamba“ galėjo pradėti naują krepšinio batelių revoliuciją, kurios dėka patys krepšininkai galėtų kontroliuoti savo rinkos ženklą.
Deja, šios idėjos legendiniam krepšininkui įgyvendinti nepavyko – sausio 26-ąją jis kartu su savo dukra ir dar septyniais keleiviais žuvo sraigtasparnio katastrofoje.