Antrąjį ieškinį užpildė žuvusios Christinos Mauser vyras ir jos vaikai.
Prieš du mėnesius kaltinimus pataikė ir žuvusio krepšininko žmona Vanessa. Ji taip pat kėlė kaltinimus tiek už skrydį atsakingai kompanijai, tiek tai kuriai priklausė sraigtasparnis. Tačiau skirtingai nuo dabar užpildytų dokumentų, V.Bryant ieškinyje tarp kaltinamųjų yra ir orlaivio pilotas Ara Zobyanas. Jam mesti kaltinimai dėl neatsargumo ir dėl priimto sprendimo skristi pet tirštą rūką.
Be K.Bryanto sraigtasparnio avarijoje žuvo jo 13-metė dukra Gianna, orlaivio pilotas ir dar 6 keleiviai. Avarija įvyko sausio 26 dienos rytą, kuomet sraigtasparnis skrisdamas per tirštą rūką atsitrenkė į kalno šlaitą.
K.Bryantas ir kiti skrido sraigtasparniu „Sikorsky S-76“, kuris buvo pagamintas 1991 metais.
Jie 9 val. 6 min. vietos laiku pakilo iš Johno Wayno oro uosto, esančio pietryčių kryptimi už Los Andželo. Prane
šama, kad sudužusio sraigtasparnio pilotas susidūrė su bėdomis virš Los Andželo miesto zoologijos sodo ir šiam teko sukti ratus žemame aukštyje. Spėjama, kad pilotas laukė, kol prasisklaidys rūkas ir matomumas bus geresnis. 9 val. 30 min. pilotas buvo susisiekęs su Burbanko oro uostu ir vėliau pasuko šiaurės-vakarų kryptimi.
9 val. 40 min. sraigtasparnis susidūrė su dar prastesnėmis oro sąlygomis ir pasuko pietų link. Manoma, kad būtent šis manevras tapo lemtingu, nes buvo pasukta kalnuotos vietovės link. Buvo staigiai kylama į viršų – nuo 365 metrų iki 609 metrų.
9 val. 45 min. sraigtasparnis trenkėsi į kalno šlaitą 520 metrų aukštyje Calabaso miestelyje. Pasak buvusio piloto Kurto Deetzo, sraigtasparnis smūgio metu skriejo dideliu greičiu, apie 160 mylių per valandą.
Tyrėjai orlaivio variklio gėdimo nenustatė, o buvo keliama versija, kad pilotas dėl tiršto rūko galėjo prarasti orientaciją.