„Žinome, kaip Lietuvos krepšinio sirgaliai mėgsta savo automobilius papuošti nacionaline simbolika per svarbius Lietuvos krepšinio renginius ar pergales. Ko gero daugelis atsimena vėliavėlių ant automobilio langų fenomeną. Tai ypač išpopuliarėjo „EuroBasket 2011“ Lietuvoje metu ir tęsėsi net kelis metus į priekį. Dabar pastebėjome, kad tautiečiai savo automobilius puošia subtiliau, o vėliavėlės ant langų – retai sutinkamos.
Gatvėje dažniau galima pamatyti automobilius, ant kurių galinių stiklų – sporto šaką, pomėgį ar charakterio savybę pabrėžiantys lipdukai. Taigi, tokį lipduką nusprendėme sukurti ir padovanoti visiems norintiems ir mes. Tai – standartinė į krepšį metančio žmogaus figūra. Tokį lipduką ant savojo jau užsiklijavau ir aš. Atrodo gerai”, – kalbėjo Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas Arvydas Sabonis.
Iš tiesų, šie lipdukai – pagaminti pagal specialų užsakymą ir pasižymintys „draugiškomis” automobiliui savybėmis. Jie atsparūs ir šalčiui, ir karščiui, ir sniegui, ir lietui, yra lengvai užklijuojami ir nuklijuojami, todėl problemų transporto priemonės kėbului ar stiklui nepadarys.
„Hesburger“ restoranų tinklas Lietuvoje jau daugelį metų aktyviai remia šalies krepšinį. Šis unikalus projektas su Lietuvos krepšinio federacija taip pat prisideda prie šios sporto šakos skatinimo – tikimės, kad šie lipdukai automobiliams pradžiugins krepšinio aistruolius ir taps smagiu juos vienijančiu ženklu“, – sakė Ieva Salmela, „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė.
Šiuos lipdukus automobiliams Lietuvos krepšinio aistruoliai gaus nemokamai. Jie platinami visuose Lietuvos „Hesburger” restoranuose, turinčiuose „Drive-In“ paslaugą. Lipdukų kiekis ribotas.