ESPN skelbia, jog Drake'as per APEX grupę investavo į Venecijos klubą, o tai taip pat leis, kad jo „Nike“ antrinis prekės ženklas NOCTA pakeis „Kappa“ kaip klubo aprangos rėmėjas.
„Pasaulinė ikona Drake'as prisijungė prie „Venezia“ investuotojų grupės kartu su APEX, kad finansuotų klubą prieš prasidedantį „Serie A“ sezoną. Jo „Nike“ antrinis prekės ženklas NOCTA tampa oficialiu komandos rėmėju, o tai yra didžiulis žingsnis link kultūros ir sporto sujungimo“ – skelbiama „Apex“ pranešime „Instagram“ platformoje.
Pasak GQ Italia, Drake'as sugebėjo surinkti 40 milijonų dolerių (36 mln. eurų), kad galėtų investuoti į Venecijos futbolo klubą, o tai padėjo išgelbėti klubą nuo bankroto. „Venezia“ taip pat sustiprino sugrįžimas į aukščiausią Italijos lygą. Klubas atkrintamosiose įveikė „Cremonese“ ir užsitikrino vietą 2024–2025 m. sezono Italijos futbolo čempionate.
Naująjį „Serie A“ sezoną „Venezia“ pradės sekmadienį, mesdama iššūkį Romos „Lazio“ klubui.