Jau įrengtos alaus parduotuvės paskubomis šalinamos iš objektų, nors šis sprendimas kenkia vieno čempionato rėmėjų – „Budweiser“ – interesams.
Anot „The New York Times“, pranešta, kad visos alkoholinių gėrimų pardavimo vietos turi būti perkeltos už stadionų ribų. Taip nusprendė Kataro valdžia.
Tai ryškus pokytis, nes Kataras, gavęs teisę rengti čempionatą dar 2010 metais, įsipareigojo suteikti reklaminę erdvę ir pardavimo vietas amerikiečių kompanijai „Budweiser“ – vienai pagrindinių pasaulio čempionato rėmėjų.
Sprendimas perkelti alaus pardavimo vietas buvo priimtas dėl teiginio, kad alkoholio buvimas stadionuose sukels susirūpinimą konservatyviems vietos gyventojams ir dėl to gali kilti saugumo problemų.
Tačiau alkoholis Katare apskritai nėra draudžiamas. Jame apsilankę turistai gali nusipirkti jo tam skirtuose baruose ir viešbučiuose.
„Budweiser“ kas ketverius metus išleidžia apie 75 milijonus dolerių pasaulio čempionatui remti. Sutartis su FIFA jam ne tik suteikia išskirtinę teisę prekiauti alumi stadionuose, bet ir įpareigoja tiekti didžiulius jo kiekius verslo partneriams bei viešbučio svečiams. Dabar santykiai su FIFA gali gerokai pablogėti.
„Budweiser“ pranešė, kad prisitaikys prie naujų taisyklių: „Bendrovė bendradarbiauja su FIFA siekdama perkelti savo licencijuotą prekybą į vietas, atitinkančias naujas rekomendacijas“.
Visą mėnesį stadionuose vyko darbai montuojant reikiamą įrangą, o dabar viską reikia paskubomis perkelti į specialias palapines už objektų ribų. Šių darbų įrašai jau pasirodė internete.