Šis Europos futbolo čempionatas įsimins ne tik rekordine įvarčių gausa į savo vartus, bet ir sirgalių pabėgiojimais stadionuose mačų metu.
Vieni tai darė stumiami emocijų, kiti – saviraiškos. Tačiau kaip aiškėja, Sankt Peterburge 20-metė rusė Marija Šumilina baigiantis mačui į aikštę išbėgo siekdama reklamuoti draugo kriptovaliutą.
Teigiama, kad apskritai futbolu nesidominti ir apie šį žaidimą nesusigaudanti mergina į stadioną atvyko normaliai apsirengusi, tačiau jau per teisėjo pridėtą laiką nusimetė drabužius, liko tik su maudymosi kostiumeliu ir patraukė į „Gazprom arena“ stadiono vidurį.
Ant merginos juodo maudymosi kostiumėlio buvo baltomis raudėmis parašytas kriptovaliutos pavadinimas bei internetinis puslapis.
Kaip jau teigta, M.Šumilinos futbolas apskritai nedomino ir ji į rungtynes nepateko nusipirkusi bilietą per oficialią UEFA bilietų platinimo kompaniją.
Ji kvietimą stebėti akistatą gavo iš vienos Rusijos alaus daryklos. Teisingiau – partnerių. Kaip paaiškėjo, šį reklaminį pasibėgiojimą, galima sakyti, savo rankomis organizavo reklaminis UEFA partneris.
Apie tai parašė telegramų kanalas „Baza“.
Mat UEFA skiria tam tikrą dalį bilietų savo rėmėjams, kurie savo ruožtu, gali išdalinti juos kompanijos draugams.
Vienas iš alaus daryklos kompanionų, gavęs bilietus, atidavė juos tinklaraštininkams, kurie, įsitaisę VIP tribūnoje, turėjo ramiai pasižiūrėti rusus mažai dominantį „Euro 2020“ mačą.
Greičiausiai kompanionams nebuvo svarbu, kam atitenka bilietai ir keli iš jų atsidūrė itin spalvingai ir nevienareikšmiškai vertinamai figūrai – blogeriui ir neva verslininkui Markui Kudriavcevui.
Šis vaikinas save pristato kaip verslininką, investuotoją, tačiau jis ne kartą Rusijoje buvo įtariamas ir kaltinamas finansinėmis machinacijomis. Kitą vertus, jis nebuvo nuteistas.
Žiniasklaidoje jis prisistato kaip turtingas vyrukas, jis savo įvaizdžiui sutvirtinti naudojasi svetimais prabangiais automobiliais bei verslo centrais, kuriuos įvardija kaip savo turtą.
Dar neseniai jis siūlė visiems burtis į uždarą mokamą grupę, kurioje jis neva aiškins kaip sėkmingai reikia investuoti pinigus.
Kai tokie sekėjai nusivylė ir paprašė grąžinti pinigus, jis tiesiog dingo iš eterio.
Kaip mergina galėjo iš VIP tribūnos pasiekti stadiono aikštės kraštą ir dar po to ramiai išbėgti ant vejos?
Pasirodo, tai ir vėl kvaila UEFA rėmėjo užgaida. Po kiekvieno mačo Sankt Peterburge alaus kompanija leidžia keliems iš VIP tribūnos norintiems žmonėms eiti prie stadiono krašto ir tiesiog pamatyti iš arti žaidėjus, pasakyti jiems ką nors gero.
Šį kartą tarp norinčių buvo ir M.Šumilina: ji priėjo prie vejos krašto, nusiėmė rūbus ir tapo 23-iuoju žaidėju futbolo aikštėje.
Policijos pareigūnai ir alaus kompanija įsitikinę, kad ne mergina sugalvojo šį triuką, o ją pastūmėjo jos draugas Markas. Pati UEFA rėmėja jau pareiškė, kad tapo suplanuotos provokacijos prieš ja auka.
Ir ką UEFA? Ji atėmė iš merginos ir M.Kudriavcevo taip vadinamus sirgaliaus pasus, kurie leido su bilietais įeiti į stadioną.
Vargu ar tai nuliūdino M.Šumiliną, kuri ir taip niekada nevaikščiojo į futbolo varžybas.
Kol kas neaišku, ar ši reklaminė akciją atnešė naudos M.Kudriavcevui, tačiau tikinama, kad ir reklamuotas portalas kriptovaliutai yra didelė melo mašina, kurioje vaizduojami garsūs žmonės, kurie neva investavo į kriptovaliutą.
Nė vienas iš jų nė karto negirdėjo apie tą kriptovaliutą, o juolab neplanavo į ją investuoti.