Per 10 minučių šveicarų sirgalius tapo garsenybe – pasipylė siūlymai, išprašė ir lėktuvo bilietus į Rusiją

2021 m. liepos 1 d. 20:22
Lrytas.lt
Šveicarijos futbolo rinktinės sirgalius išgarsėjo per 10 minučių, kai Europos čempionato mače tarp Šveicarijos ir Prancūzijos rinktinių televizijos kameros buvo į jį nukreiptos du kartus – jo šalies ekipai pralaimint 1:3 ir paskutinėmis akimirkomis išlyginus rezultatą 3:3.
Daugiau nuotraukų (3)
Tai sirgalius Luca Lautenbachas, kuris po vaizdų iš rungtynių ir jo emocijų dabar gauna begalę labai patrauklių siūlymų.
Jo ekipa aštuntfinalyje buvo vos vienu žingsniu nuo pralaimėjimo prieš pasaulio čempionus prancūzus, tačiau išsigelbėjo, o po 11 metrų baudinių ir laimėjo akistatą.
L.Lautenbacho nuotraukų koliažas iš šio mačo internete tapo tiesiog virusiniu – pirmoje nuotraukoje jis su siaubu stebi, kas vyksta aikštėje, o jau antroje tiesiog šėlsta iš laimės jau nusiėmęs marškinėlius.
Europos žiniasklaida šį sirgalių jau įvardijo kaip „populiariausią Europos čempionato aistruolį“.
Tapęs akimirksniu garsiu, šveicaras nepabijojo paprašyti savo šalies oro pervežimo kompanijos įvykdyti jo svajonę. Ir tai jam pavyko.
Savo mylimą Šveicarijos ekipą sirgalius šiame čempionate lydėjo į Baku ir Bukareštą, kuri ji ir žaidė. Dabar L.Lautenbachas buvo užsibrėžęs nuvykti į Sankt Peterburgą, kur šveicarai ketvirtfinalį žais su Ispanija.
„Noriu vykti, tačiau situacija su koronavirusu ir „Delta“ štampu Rusijoje labai daug ką keičia. Net ir lėktuvai į šią šalį sunkiai skraido“, – guodėsi spaudai vyras.
Tačiau jis vis dėlto užklausė per socialinius tinklus „Swiss Air“ kompanijos, kiek jam reikėtų surinkti „patinka“ ženkliukų po savo įrašu su kompanijos paminėjimu, kad gautų nemokamą bilietą skrydžiui į Rusiją ir atgal.
Įdomu, kad „Swiss Air“ ilgai negalvojo ir atsakė tuoj pat: „Susisiekite su mumis ir mes įvykdysime jūsų svajonę“.
Šis kompanijos atsakymas sulaukė milžiniško palaikymo – net 150 tūkst. žmonių pasidžiaugė tokiu sprendimu.
Šveicarų „Lozanna“ klubas pranešė, kad sirgalius tiesiog atspindėjo visos šalies jausmus per dvikovą ir padovanojo jam klubo marškinėlius.
Taip pat nemažai įvairių kompanijų pasiūlė L.Lautenbachui įvairių reklaminių sutarčių – „Red Bull“ atsiūs sirgaliui gėrimo kelionei į Rusiją, didelė kelionių agentūra išskyrė kelialapį aistruoliui pailsėti viename iš Šveicarijos kurortų.
Leidiniui „Blick“ vienas iš garsių šalies marketingo specialistų Felixas Murbachas paaiškino šį aistruolio fenomeną: „Tai yra kančios ir sėkmės istorijos pavyzdys. Tai tikros emocijos, o jos labiausiai ir reikalingos socialiniuose tinkuose“.
Su Luca jau susisiekė ir šveicarų federalinė sveikatos apsaugos tarnyba, kuri pasiūlė sirgaliui demonstruoti būtinybę skiepytis nuo koronaviruso.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.