Lietuva jau galėjo matyti, kaip Prienų klubas pritraukė tūkstančius sekėjų socialiniame tinkle „Instagram“, kai pas juos atvyko Ballų šeimyna.
Tokio pačio tipo, tik daug didesniu mastu situacija išsivystė Turino „Juventus“ komandai, kai į šią žaisti atvyko 33-ęjų portugalas Cristiano Ronaldo. Jis su savimi atsinešė tai, ko galimai norėtų ir kas dėl žinomumo nepamaišytų daugeliui klubų – milžinišką kiekį sekėjų socialiniuose tinkluose.
Nustatyta, kad po to, kai portugalas apsivilko Italijos klubo marškinėlius, socialiniuose tinkluose „Juventus“ sekėjų skaičius ėmė augti neįtikėtinais tempais.
Turino klubo sekėjų skaičius visuose socialiniuose tinkluose iš viso išaugo net apie 6 milijonus.
Nors bendru sekėjų skaičiumi „Juventus“ klubas nuo buvusios C.Ronaldo komandos Madrido „Real“ atsilieka dar gerokai, vis tik staigus susidomėjusių asmenų augimas įrodo, kokią įtaką turi pasaulyje puikia žinomas žaidėjas.
Ir socialiniai tinklai yra tik dalis visos naudos. Vos tik C.Ronaldo pasirašė sutartį su „Juventus“, sirgaliai neįtikėtinu tempu ėmė šluoti jo marškinėlius. Klubas pajuto dar vieną didelę ir finansinę naudą.
Pats C.Ronaldo turi 140 mln. sekėjų „Instagram“, 120 mln. – „Facebook“, 74 mln. – „Twitter“ socialiniuose tinkluose.
Palyginimui, kita futbolo žvaigždė Lionelis Messi turi beveik 98 mln. „Instagram“ bei 88 mln. „Facebook“ socialiniuose tinkluose.