„Esame labai laimingi, kad galime palaikyti Lietuvos futbolo federaciją. Visiškai rekomenduojame verslams eiti į Lietuvos rinką, nes mes esame kaimyninės šalys, – pasirašydamas sutartį sakė kompanijos „Vestel Poland”, kuriai priklauso teisės į „Sharp” prekės ženklą 24 šalyse, vadovas Andrzejus Kropas. – „Sharp“ yra tarptautinis prekės ženklas, buvome UEFA Čempionų lygos rėmėjai, rėmėme 2012 metų Europos čempionatą. Todėl galima sakyti, kad sportas mums labai svarbus, mes palaikome aktyvų ir sportišką gyvenimo būdą. Tokia mūsų politika”.
Sutartis tarp Lietuvos futbolo federacijos ir „Sharp“ buvo pasirašyta „Sharp“ kompanijos Baltijos valstybių ir Rytų Europos biure prieš pat Lenkijos ir Lietuvos rinktinių mačą.
Bendrų projektų su LFF „Sharp” anksčiau jau turėjo, tačiau dabar bendradarbiavimas pereina į kitą lygį – prekės ženklas atsiduria pagrindinių Lietuvos futbolo rėmėjų kategorijoje.
„Ši kompanija daug investuoja į sporto rinkodarą, žinome tai iš patirties. Derybos buvo sklandžios ir sėkmingos, nes jau esame pažįstami, pasitikime vieni kitais. Tai parodė ir buvę projektai, ir ateities planai. Ši naujo lygio partnerystė mus įpareigoja stengtis ir dirbti dar geriau”, – sakė LFF komercijos direktorius Edgaras Stankevičius.
„Sharp” atstovai pabrėžė, kad vienas pagrindinių kompanijos bendradarbiavimo su LFF tikslų – skatinti jaunimo futbolą, jo plėtrą, ugdyti jaunosios kartos sveiką gyvenseną. Ir Lietuvoje jie mato gerų perspektyvų.
„Daugelyje šalių futbolas yra ne tik sportas, tačiau ir religija. Lietuvoje futbolas yra vis labiau ir labiau populiaresnis, o Lenkijoje, šalyje iš kurios aš esu, tai sportas numeris vienas. Dabar labai laukiame netrukus prasidėsiančio pasaulio čempionato ir laikome sukryžiavę pirštus už visas komandas. Tikiuosi, kad kitame pasaulio čempionate tarp dalyvių bus ir Lietuva”, – sakė A. Kropas.