„Kartu su portveinu, Cristiano Ronaldo yra žinomiausias Portugalijos produktas pasaulyje“, – sakė IPAM direktorius Danielis Sa.
C. Ronaldo prekės ženklas CR7 ir kitos investicijos Portugalijai neša labai daug pinigų. Pastaruosius šešerius metus šio prekės ženklo vertę stebintis IPAM skelbia, kad dabar jis vertinamas 102 mln. eurų. Didžiąją dalį vertės jam suteikia socialiniai tinklai.
„Kai palygini Cristiano su buvusiomis Portugalijos futbolo žvaigždėmis, kaip Luisas Figo ar Rui Costa, būtent socialiniai tinklai viską pakeitė. Jie suteikia neįtikėtiną ir neribotą reklamos galią“, – sakė D. Sa.
Keturis kartus geriausiu pasaulio žaidėju pripažintas C. Ronaldo socialiniuose tinkluose turi 275 mln. sekėjų – daugiau nei bet kuris kitas sportininkas. O pagal surenkamus „patinka“ jis lenkia Kolumbijos dainininkę Shakirą (Šakirą).
Praėjusiais metais C. Ronaldo uždirbo 83 mln. eurų, iš kurių 35 mln. eurų buvo gauti pagal rėmimo sutartis. Tarp daugiausia uždirbančių sportininkų portugalas pirmauja jau antrus metus iš eilės, rodo „Forbes“ duomenys. Ir itin daug jis investuoja savo gimtojoje Madeiroje.
Nors žaisti futbolą jis planuoja dar mažiausiai penkerius metus, C. Ronaldo jau ruošiasi ateičiai. „Daugelis futbolininkų baigia karjerą nežinodami, ką nori daryti. Man viskas aišku. Aš noriu rūpintis savo prekės ženklais“, – 2015 metais agentūrai AFP sakė portugalas.