Bendrovės „Repucom“ tyrimas rodo, kad pirmauja Anglijos lyga: jos klubai už titulinių rėmėjų logotipus gavo 330 mln. eurų, kai praėjusį sezoną – 244 mln.
Antroje vietoje rikiuojasi Vokietijos bundeslyga – 168 mln. (buvo 157 mln.), trečia – Ispanijos „Primera“ – 105 mln. (buvo 113 mln.).
Toliau išsidėstė Prancūzija (103; buvo 96), Italija (83; buvo 84) ir Olandija (41; buvo 42).
Aktyviausiais investuotojais į futbolą lieka Jungtinių Arabų Emyratų bendrovės – 163 mln eurų. Įkandin žengia Vokietijos (136 mln.) ir JAV kompanijos (87 mln.).
Didžiausi kontraktai pasirašyti su bendrovėmis, užsiimančiomis turizmo verslu, automobilių gamintojais ir bankais ar draudimo kompanijomis.