„Šturmano paieškos užtruko ilgiau nei planavome, bet ieškojome žmogaus, kuris gebėtų prisitaikyti prie T1 Ultimate klasės iššūkių – šios kategorijos technika reikalauja aukščiausio lygio pasirengimo ir tikslumo, – pasakojo praėjusiais metais rekordinį Baltijos šalių rezultatą Dakare pasiekęs lenktynininkas B. Vanagas, – su Szymon jau esame kartą taręsi apie bendrą startą drauge dar 2021-aisiais, kuomet ieškojome alternatyvų Filipe Palmeiro. Tą kartą sutarimo rasti nepavyko, tačiau šiemet mūsų situacijos sutapo. Jo patirtis, profesionalumas ir ramybė priimant sprendimus daro jį puikiu partneriu šių metų iššūkiui.“
S. Gospodarczyk gerai žinomas „Rally Raid“ ir klasikinio ralio disciplinose, kur gali pasigirti daugiau nei 20 metų profesionalios patirties. Jo Dakaro istorijoje – aukštos pozicijos SSV (lengvųjų bagių) kategorijose, o debiutinėse savo lenktynėse S. Gospodarczyk jau lipo ant podiumo drauge su Claude Fournier užėmęs trečiąją vietą savo klasėje. Taip pat, šturmanas gali pasigirti pirmąja vieta greičio ruože bei reguliariais finišais dešimtuke.
„Szymon profesionalumas nekelia abejonių, tačiau tai, kad nesame drauge startavę tokio kalibro varžybose kelia šiek tiek nerimo. Susiklosčiusi Kuldaro situacija ir jo nebuvimas Dakare yra didelė netektis komandai. Bet apibendrinant situacijos rimtumą esame gerai pasiruošę sausio iššūkiui,“ – sakė daugiausiai Dakaro startų už automobilio vairo turintis lenktynininkas B. Vanagas.
Szymon taip pat džiaugiasi galimybe dirbti su Benediktu Vanagu ir jo komanda. Pasak navigatoriaus, įveikti dykumą su Toyota GR DKR Hilux EVO T1 Ultimate bolidu – tarsi svajonės išsipildymas.
„Benedikto komanda turi ne tik ambicijų, bet ir didžiules technines galimybes. Išbandyti jėgas Dakaro ralyje su vienu pažangiausių T1 Ultimate klasės automobilių norėjau jau seniai. Ši klasė yra kiekvieno šturmano svajonė, nes varžytis teks prieš tikrus šios disciplinos grandus.“ – sakė S. Gospodarczyk.