Įgyvendins seną svajonę
Iki varžybų likus kiek mažiau nei savaitei komanda jau kelia sparnus į Italiją, kurios apsuptyje įsikūrusi atskira San Marino valstybė. Kaip sako į šias varžybas vyksiantis Ovidijus Knyšius, sudalyvauti šiose varžybose buvo viena iš jo svajonių. Apie tai sportininkas galvojo ir ankstesniais metais, tačiau planams išsipildyti lemta buvo tik dabar.
„Apie šias varžybas sužinojau dar tuomet, kai internete gyvavo toks „Xtra“ forumas. Lenktynininkas Konstantinas Gorbas ten buvo įkėlęs nuotraukų iš tų varžybų. Tai buvo 2009–2010 metai. Na ir tos nuotraukos, kuriose buvo matyti tokie automobiliai kaip „Audi S1“, „Lancia Delta Integrale“ mane sužavėjo.
Mano planas buvo jau pernai nuvažiuoti į tas varžybas apsižiūrėti, pamatyti, kaip jos vyksta, o šiemet startuoti. Nors pernai to plano įgyvendinti nepavyko, kaip žiūrovas ten nebenuvykau, neatsisakiau minties šiemet ten startuoti jau kaip dalyvis“, – teigė Ovidijus Knyšius.
Klasės dalyvių sąraše – kultiniai automobiliai
Ovidijui Knyšiui šiose varžybose stenogramą skaitys šturmanas Vytautas Ožiūnas. Ekipažas varžysis C4 klasėje, kuriai priskiriami automobiliai su dviejų litrų darbo tūrio ribą viršijančiais varikliais.
„Mano klasė – labai įdomi. Esame septyni dalyviai. Konkurentai važiuos tokiais automobiliais kaip „BMW M3 E30“, „BMW M3 E36“ bei „Ford Sierra Cosworth“. Bus tikrai įdomu, kaip mes ten su savo BMW 325 atrodysime tarp jų. Klasėje būsime su viena iš silpniausių mašinų. Be to, važiuosiu su standartine vairo kolonėle, o greičio ruožai kalnuose yra itin susukti. Reikės greitai sukioti vairą“, – sakė Ovidijus Knyšius.
Laukia nauja patirtis serpantinuose
Ralis San Marine lietuviui bus šiokia tokia naujiena, mat čia visi greičio ruožai driekiasi asfaltuotais kalnų keliais, o didžioji lenktynių dalis vyksta naktį. Kaip sako Ovidijus Knyšius, jis jau pasirūpino papildomais naktiniais žibintais, tačiau kiek neramina tai, jog lenktyniauti ant asfalto ir dar kalnų keliais iki šiol jam nėra tekę.
„Ant asfalto patirties turiu tik tiek, kiek esu važiavęs miesto greičio ruožus. Su asfaltinėmis padangomis irgi susipažinsiu tik šiose varžybose. Bus tikrai įdomu ir man, ir šturmanui. Beje, Vytautą lenktyniauti kartu įkalbėjau tik iš kelinto karto“, – sakė Ovidijus Knyšius.
Ruošėsi ilgai ir atsakingai
Kaip sakė lenktynininkas, prieš šias varžybas jų BMW buvo atnaujintas, nes laikui bėgant jis tapo panašesnis į autokroso, o ne į ralio automobilį. Tačiau po virinimo ir estetikos procedūrų bei nemažai bemiegių naktų, sportinis bolidas šiuo metu jau kovinėje parengtyje bei mechanikų yra gabenamas San Marino link.
„Labai daug draugų palaikė, padėjo, dirbo prie mašinos. Prie viso projekto prisidėjo apie 10 žmonių. Džiaugiuosi, kad viską spėjome laiku ir galėsime startuoti šiose varžybose“, – sakė Ovidijus Knyšius.
Trys dienos lenktynių
„Rally Legend“ varžybos San Marine prasidės artėjantį ketvirtadienį. Iš pradžių dalyvių lauks parodomasis kelių kilometrų greičio ruožas, kuris bus neįskaitinis. Startas lenktynėms bus duotas penktadienio vakare ir dalyviai iškart startuos naktiniuose greičio ruožuose bei lenktyniaus iki pat sekmadienio. Iš viso dalyvių lauks 73,5 km greičio ruožų. Pusė jų vyks tamsoje.
Ralyje iš viso startuos daugiau nei 200 automobilių, tačiau dalis jų varžysis ne visuose greičio ruožuose ir dalyvaus tik parodomosiose lenktynėse. Įskaitinių klasių rikiuotėje, kur jau bus kovojama dėl rezultato, varžysis per 130 ekipažų. Ovidijaus Knyšiaus ir Vytauto Ožiūno BMW čia puoš 95-as starto numeris.
Po šių varžybų Ovidijus Knyšius namo neskubės. Kadangi tiek į ralį, tiek iš jo sportininkas keliaus savo automobiliu, grįždamas jis aplankys įdomiausius Europos šalių automobilių muziejus.