Unikalią pramogą Lietuvoje „Šturmą“ dalyviai vertina dėl įsimintinos pramogos ir patirtų nepamirštamų akimirkų. Žaidimo taisyklės paprastos – tereikia užregistruoti savo komandą varžyboms, vakare žaidimo metu spręsti pateiktus galvosūkius, o vėliau, sėdus į komandos automobilį, per tam tikrą laiką mieste įgyvendinti gautas užduotis.
Kas yra „Šturmas“?
„Šturmas“ – tai unikalus orientavimosi žaidimas automobiliais, kuriame tradicinio orientavimosi elementai sudaro tik mažą dalį. Žaidimo formatas yra paprastas: komandos gauna įvairias užduotis ir turi per nustatytą laiką įvykdyti kuo daugiau jų, taip rinkdamos taškus. Dalyviai susiduria su įtraukiančiomis ir dinamiškomis užduotimis, kurios reikalauja spręsti galvosūkius, surasti tam tikrus objektus bei atrasti dar nematytas ir įdomias miesto vietas.
„Šturmas“ patrauklus tiek patyrusiems žaidėjams, tiek naujokams, nes kiekvienas gali atrasti sau įdomių iššūkių. Žaidimo sėkmė priklauso nuo komandinio darbo ir protingai suplanuoto maršruto, leidžiančio efektyviai įveikti užduotis.
Užduotys originalios, tačiau įveikiamos kiekvienam
Projekto „Šturmas“ įkūrėjas Simonas Slabšinskas teigia, kad norint laimėti šias orientacines varžybas automobiliais, nebūtina būti nuolatiniu olimpiadų ar viktorinų dalyviu. Užduotys ir galvosūkiai yra sukurti taip, kad, nors ir reikalauja susikaupti bei gerai apmąstyti sprendimus, jos yra prieinamos visiems. Dalyviai gali susidurti su šifrų sprendimu, dalyvauti estafetėse, dešifruoti logines užduotis, turi gerai pažinti miestą ir mokėti orientuotis jame.
„Kai kurios užduotys reikalauja tiesiog nusifotografuoti prie tam tikro objekto, o kitose gali tekti iššifruoti atsakymą naudojant dvejetainį kodą, Morzės abėcėlę ar Brailio raštą. Esame ne kartą paprašę dalyvių išspręsti galvosūkį naudojant Antrojo pasaulinio karo laikų šnipų šifravimo metodus. Kartais pateikiame prekės ženklo fragmentą, o dalyviai turi jį atpažinti ir prie jo nusifotografuoti. Užduotys reikalauja įvairių įgūdžių ir žinių, tačiau svarbiausia, kad jos yra tikrai įdomios ir įsimintinos“, – sako S.Slabšinskas.
Prie projekto sparčiai jungiasi rėmėjai
„Šturmo“ projektas pritraukia vis daugiau įmonių ir prekinių ženklų, kurie vertina šią iniciatyvą už tai, kad ji skatina kultūrą, miesto pažinimą ir aktyvų gyvenimo būdą. Rėmėjai prisideda ne tik prie projekto augimo, bet ir prie dalyvių įtraukimo į įvairias veiklas. Prie projekto prisijungė tokie prekiniai ženklai kaip „Alsiroyal“, „GAIDELIS“, „Thomas Henry“, „Kartlandas“, „Mamma Kitchen Stories“, „Mamma pizza“, „Nomeda“, „Gym+“, „Uptown Billiards“, „Red Bull“, „Alytaus turizmo informacijos centras“, „TIK PIZZA“, šaudykla „Lugeris“, „VR EXIT“, „ESCAPE BUNKER 1944“, „Way Out!“ ir „Jungle Monkeyz Adventure Golf“. Šie rėmėjai ne tik suteikia įvairius prizus, bet ir prisideda prie to, kad renginio dalyviai patirtų ne tik įdomių iššūkių, bet ir smagias bei vertingas akimirkas.
Finalinis renginys vyks šių metų lapkričio 30 d. Kaune, kur dalyviai varžysis dėl prizų, kurių vertė viršija 5000 eurų. Be to, organizatoriai yra įsteigę ir piniginius prizus, kurie bus įteikti renginio metu. Ypatingą paramą finaliniam renginiui suteikia sporto klubų tinklas „Gym+“, veikiantis visoje Lietuvoje ir tapęs projekto strateginiu partneriu, bei restoranas „Mamma Kitchen Stories“ iš Kauno, kuris įteiks itin vertingą dovanų kuponą geriausiai finalinio etapo komandai.
Renginio informacinis rėmėjas – Lrytas.lt, strateginis partneris – sporto klubų tinklas „Gym+“.
Artimiausias renginys 5 didžiausiuose miestuose – Spalio 11 dieną, o visuose 10-yje miestų, įskaitant Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius, Panevėžį, Uteną, Alytų, Marijampolę, Ukmergę ir Tauragę – Spalio 31 dieną.
Daugiau informacijos apie renginį galite rasti internetinėje svetainėje bei socialiniuose tinkluose.
Internetinėje svetainėje: https://sturmas.lt
Facebook: https://www.facebook.com/sturmaslt
Instagram: https://www.instagram.com/sturmas_lietuva